sâmbătă, 31 mai 2008

Noi votăm FALCĂ!!!

eu şi primarul preferat, Gheorghe Falcă! la sfârşit de campanie electorală, sper ca poza asta să fie cu noroc! :D La fel ca şi acum 4 ani, el a rămas omul în care cred, omul care merită, omul pe care l-am susţinut şi îl voi susţine mai departe! Hai FALCĂ!!!
Bridge cu Marce
Andrei Megastarul nostru :)
cu Răzvi
moi
Răzvi şi eu în fundal :))
au urcat Pacifica pe scenă şi eu mă pozam cu Marce :D
Marce, eu, Atti
Senior Teo Boar
Cristi Iorga
Leo Iorga
Lacheeee
Vlady
Leo şi Lache
Pacificaaaa
şi-au început şi discursurile... Dl Gherghe Seculici
echipa PDL-ului... la microfon dl Nicolae Ioţcu, candidatul pentru funcţia de Preşedinte al Consiliului Judeţean
Gheorghe Falcă cu familia :)

Andrei şi domn' primar :)
şi au mai cântat Pacifica cu toţi pe scenă, Cântec pentru prieteni :)
şi am trecut apoi prin Frontiera unde se terminase concertul Byron, şi ne-am dus la NERV pe ştrand :)
Amintire de astă vară :D
eu şi Mamut :D
cu Jigodia mea :X
jigodia de Lore :*
Lore şi Fritz
eu şi Silviu
eu şi Fritz
Silviu şi Fritz
Bogdan şi Atti :D
eu şi Boric :D
ei şi se pare că am reuşit să-mi fac antrenamentul pentru banchet... :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

hehe :P ii clar ca tot Falca o sa ramana primar :P ce-i drept mi foarte antipatic... dar nu stiu de ce fiindca in cele din urma nu il cunosc :P da... din moment ce a facut atatea incat sa ajungem pe locu 2 in tara :) ca si aspect si tot ce are Aradu... cred ca totusi merita sa fie laudat

Unknown spunea...

yeah! Falcă rulz! :)