luni, 5 mai 2008

o zi frumoasă :)

la prima oprire ... prin iarbă, pozată de Bee :D
eu, Dora, Bee
cu scumpa mititică :*
se plictisea Bee şi făcea poze :))

Bee cu ochelarii mei :))
Dora muscă :))
peace :D
Bee cu Dora, verişoarele :)
je cu Dora
eu cu Bee
hug the tree
cică formă de inimioară ;)) :-j ne chinuiam şi noi :D
întinse pe iarbă :))
prin grădină
cu Bee iar :))
she's just a kid :*
2 stupid dogs =))
minunăţia care a apărut pe ţigle :D şi s-a lăsat pozată :D

prin copac :D



Big Smileeeee :))


cea mai tare poză :D JUUUMP :D
gagicile la pozat :))

citind... moment de meditaţie... Bibi se plictisea şi făcea poze ;))




:X:X:X:X
mâncând măcriş :D


Doamne ce mai savuram pe el :))
trifoi cu 4 foi :X
plante, flori, ......
fântâna la care ne-am dus după apă :D


wai ce de mult n-am mai băut apă de la fântână :X


EMO :P




pe uliţă... :D

CRIBS :D
Bee cu furca :))
uite şi poze cu floarea sau pomul meu preferat : Magnolia :X

la brad...

... plajă... apoi puţină ploaie, însă sperietură mare din cauza norilor... un loc minunat, în mijlocul naturii, linişte... persoane speciale... caracteristicile unei zile minunate! :)

Niciun comentariu: