marți, 13 mai 2008

FOLK You!

intram în atmosfera folk-istă :D Bee
ascultam cu Bee ce ne povestea Eugen :D
pozată de domnul Sărăndan iar :)) cică-s abonată mai nou la Aradon :-j
Mircea Bodolan :)
pozată de Bee ;))
directorul artistic al Festivalului de Folk, Mircea Bodolan :)
cică voi trăi mult mi-a mai zis dl Sărăndan. De ce? :)) că zâmbesc mult? :))Cristi
FOLK- Un om şi o chitară :)
rămăşiţe de beţe a lu' văr-miu :D
eu şi Baniciu :X aşa de mult îmi plac pozele cu el :X:X:X
Seby şi Baniciu
Bee şi Baniciu
Habar nu am, habar nu ai,
Că timpul trece, se prea poate,
Până la ziuă să rămânem,
Deci iarăşi suntem puşi pe fapte.

Îţi mai spuneam din când în când,
C-o să mă pierd cu tine-n noapte,
Dar tot ne-oprim să bem o bere,
La Lăptaria lui Enache... Mircea Vintilă şi trupa Brambura :)

Florin Covalciuc
FOLK-ul n-a murit! DOVADA :D
şi momentul aşteptat al serii... MIRCEA BANICIU!
na că l-am pozat şi eu pe dl Sărăndan ;))


:X:X:X:X

cam pe la 00.30, când ne-a spus Florin că trebuie încheiat că nişte vecini au chemat poliţia :( dacă nu se întâmpla aşa, noi nu ne supăram dacă ne cânta şi ne încânta Baniciu până dimineaţă :D
şi-au urcat apoi toţi invitaţii din seara aia pe scenă... la o piesă de încheiere... fie ploaie, fie vânt...

Niciun comentariu: