joi, 29 mai 2008

pi la şcoli...

clasa noastră... feteleeee... băieţii erau plecaţi, aşa că ne-am pozat noi în prostie ziua de azi :DDia cu mine :)
de observat, sau ignorat mai bine vânătaia de pe braţul meu... realizată cu succes în timpul concertului la VDV, când cântau Basul şi cu toba Mare... nu se putea să stau într-un loc şi să nu sar... păcat că s-au împins ăia din spate şi m-au trântit de scenă :))
cu Muia :D
Claiu et moi
se putea să nu mă pozez cu gunoaia mea? cealaltă jumătate a mea :)
aşa de mult o iubesc pe gunoaia de Ama şi pe Malvinuşa că îmi vine să-mi zbor creierii =)))) am evoluat de la zvârcolit :-j
cu Geanyyyyyyy... vorba ei: O manelistă şi o rock-eriţă :D:D
eu cu Anca :)
cu Ramo, altă nebună... şi Ama ne caracteriza prin spate :)) eu rock, la Ramo n-am înţeles prea bine semnu' :-j
când mai trec pe la şcoală, mai am şi de scris... mai ales VARIANTELE la FRANCEZĂ!!!!
c'est moi eh.... :-j
cu Ramo pe lângă mine... :)
măi da' mult am mai scris...
na şi cam asta a fost ziua de joi la şcoală... am fost şi ascultată la Franceză, şi apoi tot la opţional... de ... ăăă... mai bine nu mai scriu, că poate iar ajunge pe la mine pe blog şi nu-i de bine... :D
mai sunt 2 săptămâni de LICEU, vor trece atât de repede că nici n-o să simţim probabil...

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)) ceva nu am inteles Manu :-? deci... tu esti la profil de stiinte sociale - bilingv franceza :D dar totusi clasa voastra arata ca si un laborator de bio :-\

Unknown spunea...

păi clasa noastră e laborator de Bio :)) aşa s-o nimerit... oricum în liceu noi n-avem clasă cu profil cu Bio... :)