luni, 26 mai 2008

Rock Fest - a 2-a seară

enorm de multe poze, am încercat să pun cât mai puţine, dar nu am reuşit :))
deci a 2-a zi de ROCK ...
au venit şi nebunele mele: Miriam şi Karelia, tocmai din Buc :D
Miriam, Gaby, Karelia
poza asta nu mă puteam abţine să nu o pun pe blog... Bobo visător :))
these are my bitches :*:*:*
WE
LOVE
SIX
cu Alin şi gagicile din Buc
We love Six , pancartele cu care am făcut senzaţie la Rock Fest :))
trebuia să afle toată lumea, până să ajungem noi la scenă =))
ziceau ăia că nu suntem întregi la minte :-j

Mihai . Tzutzu şi Bobo
Bogdan... yeah... cam mult:))
Bobo:D
Alex
SIX ;;)

FLY :D
Bee cu Rici :D
TERRA
Bridge şi Cosmin
Atty şi ... clăparul :D
noi în faţa scenei :D
un motor care mi s-a părut cam cunoscut ... :-?
şi nu ştiu sigur dacă nu nenea din centrul pozei e proprietarul minunăţiei de mai sus :D THANKS LORE de poză ! :D:D:D Jigodia mea rulz!
HABAR
Fly

Dumy
Teu-tzu
Gagicile în faţă la Habar :))
şi-am mers noi să ne facem poze... în părculeţul pt copii din spatele scenei... BACK TO CHILDHOOD... minunate momente!
aşa distracţie la poze n-am mai avut demuuuult :) cine are răbdare să vadă toate pozele, e foarte tare... mie una îmi plac de mor şi nu mă mai satur să le văd!

pe hintă ...:X

în căsuţă :))
făcând pe piraţii din Caraibe... where's my Jack Sparrow? :))






Idei geniale de poze cu apusul căruia încontinuu îi ziceam răsărit... :))
I've got the Sun in my hands ... :X





"dă-mi mâna! :))))))"
"fac şi eu o poză!"
se ştie la poze micuţa :))
gagicile se simţeau prea flexate deja ... :)) cu picioarele pe masă...
Mamita mia :X
eu cu bobocelele: Puffy & BabyDoll
şi-au urcat Cargo :)))
Bărar
Bărar, Alin , Baciu
senior papa
tot el, ui ce poză :D:D:D:D de poza astea sunt eu mândră ;;)
Baciu & Alin
Artificiile văzute din spate :)
şi publicul gata să sară pe ei :))
nu-mi vine să cred că am terminat de pus pozele... sper să vă facă plăcere să le vedeţi, şi dacă nu aţi fost la Port Arthur, aţi pierdut un mareeee show! Eu una deja abia aştept ediţia a 3-a! :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

=)) deci acuma ca am vazut chestiile alea... :| alea is cumparate de la Gardendo :-? am fost acolo weekend-u trecut :| nu stiu cum sa iti explic :)) da chestiuta aia pe care te-ai suit tu de ziceai ceva de Jack Sparrow :-? una dinaia ii 53 mil :)) nici nu mai vorbim de leaganul acela care ii 20 si ceva de milioane 8-} :)) ti si frica sa te atingi de ele cand auzi ce preturi au :|

Anonim spunea...

cine ii tatal tau??tavi pilan??:D:D

Anonim spunea...

cine ii tatal tau??tavi pilan??:D:D