luni, 26 mai 2008

Rock Fest - Prima seară

după ce-am ajuns în prima zi de festival la port arthur.
Bobo cu Ama cu motorul:D
eu cu Anette bah :D
Florin şi Lutzu
Alex & Dee
eu şi gunoaia mea
Gaby et moi
pupată de tembela mea iubită! :*
Carla cu Bobo
eu cu Jigodia mea :X
văru' :D
cu văru' foarte serios:)))
Cătă :D
Trade Mark :D:D:D
c'est moi eh :))))
cu Lorant
vânzătoarele de tricouri
My Best Friends ever!!! :*:*:*
MAM 4 ever!
again noi 3 :D
Malvinush cu Bogan
noi 3 iară :))
coaptele mele mult iubite!!!!
Ama şi yo
yo şi Ama :))
surpriseeee :))
Riciiiiiii
Bobo + Ama
eu cu Ralu :)
with Florin :D
Krypton
ooops... poză şi cu Marce
cântau tot cei de la Krypton
şi poză cu Giu nu putea lipsi :*
cu Amy
Tzutzu here... orbit de blitz :))
domn' prezentator Florin Covalciuc
Mister Iugaaa la clape şi voce
Dan Miron - bass
Adi Igrişan - voce şi chitară
Tavi Pilan - tobe... păcat că era prea în spate şi nu l-am prins mai mult decât atât :))
şi chitară : Teo Boar
ăştia au fost meseriaşii NARVAL
şi-a urcat apoi Viţa de Vie .......
Cezar
Adi Ciuplea
Adi Despot


publicul în extaz
... şi cu Viţa de Vie s-a încheiat prima seară... uite şi dovada că am fost... că zicea cineva că nu crede... na poftim :)) doar nu scriam articolul fără să fiu pe acolo :-j ciudată lume în ziua de azi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

ma uitam la tv sambata :-? si... o aratat din concertu lu Vita :| o aratat exact faza aia in care Despot l-o impins pe tipu ala pe scena 8-}