marți, 5 februarie 2008

zi de filme...

The Premonition
Un film care merită văzut, şi pot să spun că am învăţat din el destule... cum că trebuie să arătăm persoanelor de lângă noi că le iubim, pentru că nu poţi ştii cât de repede le poţi pierde... am învăţat că oricât ai încerca să te împotriveşti sorţii, nu se poate... nimeni nu are acest drept...

I am LEGEND
Horror-thriller-action :)
demult mi-am dorit să-l văd...
şi din filmul ăsta am învăţat că omul nu poate trăi singur... are nevoie de cel puţin încă o persoană alături de el, iar comunicarea se poate spune că e vitală! Ah şi animalele rămân cei mai buni prieteni ai omului!

American Pie 6 : The Beta House
hmm... făinuţ filmul, dar mult mai slab faţă de restul... s-au schimbat şi actorii, totul e nou...

Pirrates of the Caribbean 3 : At world's end
Căpitanul Jack Sparrow e într-adevăr un personaj de milioane! Filmul e puţin cam lung[aproape 3 ore], multă acţiune şi aventură.
şi normal că e fain, doar apare Johnny Deep! :D:X:X:X

Niciun comentariu: