sâmbătă, 2 februarie 2008

Preselecţie pentru Rock Fest! la NERV

Bee în fundal... înainte de concert...
între Giu şi Dalia :D
JURIUL: Băciutz, Papa Tavi, Iuga.... şi apare şi Meda pe acolo :)
Bobo cu Tzutzu
moi cu Bobo:D
Amy, Sorina şi Valy :D
Bogdan :))
Giu cu Teo :)
eu cu Teo :D
Oile Negre pe scenă, Timi în public :D
Stancaaaa şi yo :))
Alex cu Dee
Je cu Carla
Amy, Sorina şi Valy
şi-au cântat şi Rebeeel :D
Ama, Bobo, Malvi şi eu :D
Malvi cu mine :)
Mâtzi ......
şi-au cântat şi Terra cu Bridge
Bridge :)
yo cu vărutzu' Seby :)
FeboSix;)
cu Lorand :))))
Nicole şi Lorand :)))
Lutzuuuu
Dorel... pe sus la No Sound :D
GrimeGod!!! Muuulţumiiiiiim... ăăăă... ROCK!
eu cu Ema :)
Lorand cu Carla :D
Meda:X:*
je cu Tata lu' Dupy :)))
Fly... cu o moacă pe care o ştim deja :)))
Bin Laden... Doddy :))
Cătă Carpet:D
Andreea şi Ema :D
Ama şi Adi :D [sper să nu mă bată Ama că am pus poza asta aici!:D]
şi-au cântat HABAR.......
Timi dezlănţuindu-se acolo în faţă...

Jim... ca de obicei prezent la concert HABAR :D
Dumy:D
Teo la microfon :D
Fly şi mâna lu' Alin :))
eu cu Doddy :))
Alin & Ama :D
ROCK! :D
Zorin a fost şi el prezent... şi una bucată Trifan se vede în spate :))
şi-au cântat la final SIX:D
Valy
Bogdan
Moldoveanu' Mihai:D
Alex
o parte a trupei... unde se văd şi Tzutzu şi Bobo cu mâinile pe sus :))
Alin cu fularul lu' Ama uitat acolo, recuperat de către mine :D
na şi cam ăsta fu concertul... având în vedere că s-a început după 8, au cântat mai multe trupe decât trebuia, a ţinut până destul de târziu, iar după concert, normal că s-a mai rămas... vorba cuiva, rămâne cine trebuie :))
şi aşa pe când se lumina am plecat şi noi către căşi :D da' nu uit că ultima piesă aproape ascultată acolo a fost Basul şi cu Toba Mare :D ms DJ Baciu pentru asta :))

Un comentariu:

Bridge spunea...

au cantat exact cate trupe trebuiau sa cante :-p