duminică, 24 februarie 2008

Manifest Yourself la Fronti!

pe la începutul serii... Martini-ul prezent:DAma
eu :)
Dorel cu Meda:D
masa de artişti: Clau şi Carmen :D
Alina şi Alin
Dee şi Alex
Mihăiţă
Zoriiiin
je cu Carla
Nicole
Me and Nicole
la fel :))
Amy
Sorina
drăguţii de ei care au venit de la nuntă :X
yo :))
ce-mi place poza asta =)) membri Six la pământ, numa' Moldoveanu' în picioare! :D
îi prezenta tipu' ăla... înainte să înceapă să cânte:D
Maestrul Bogdan la tobe:D
Moldoveanu' nostru:D
Bogdan again...
Bobooo aaawwww:))
dezmăţ în concert :))
Tzutzu şi Bogdan
pe la sfârşit...
Bobo:D
hai Aradu'!!!! Mâinile suuuus :))
Cosmin, papa, Băciutz şi Lumi:)
trăiţi Domnu' Tzutzu!:)) şi Mihăiţă şi Vali, după concert
Ossy şi Bridge
yo cu Ossy :))
şi-au cântat apoi BIO!!!! şi s-a păstrat tradiţia de ieri: "Bateristu' la bustu' gooool!"

Cătă o fo şi el p-acolo:)
Alin, Didi, eu ..... şi Bobo cu coniţele lui în spate :-L
Fly... ca de obicei cu mutre în poze :-j :)) se uita urât la Tzutzu oare? :))
Alin... cu o tipă :D
cu Ossy iară:))
şi mi-o trebuit apoi poză cu bateristul... care nu mai era la bustu' gooool :))
şi cu domnul basist de la BIO
şi-am ajuns apoi în FLex... şi m-am pus să mă uit pe revista Sunete... şi de cine dau acolo? De Adi Ciuplea de la VDV:X:X:X:X... şi na, trebuia să fac poza, că revista mea i-am dat-o la Amy:D
yo citind interviul lui :))... Amy lângă mine... Alin aranjându-şi şapca;;)
nu putea lipsi poza cu Legenda :Dgrupu' vesel... de fapt o parte :))Bogdan şi Mihai
Tzutzu, Ama, Bobo
Nicole cu francezu' simpatic pe care nu mai ştiu cum îl cheamă...
Carla, Bobo mic şi Valeriu:D
Carla făcându-mi şi ea poză:)) Aaawwww
nu mai are rost să descriu poza asta! ;;) mai ales că după ce-o văzut-o Adi, cică se simte onorat... neeh, nu trebe:) e o onoare pt mine oricum;)
Cătă, Stanciu şi vară-sa:D
Didi, chitaristul de la BIO şi Alin:)
ei şi a tot plecat din lume... şi m-am întâlnit cu Bogdan, şi-am sfârşit noaptea ca şi cea dinainte acolo... şi s-a luminat pe când am ajuns acasă... na, trebuia să dăm închiderea la Flex :)) super weekend ăsta! pentru săptămâna grea care urmează, chiar a fost relaxare, distracţie şi FLEX, normal! :D

Niciun comentariu: