luni, 11 februarie 2008

gânduri...

E deja ora 5 dimineaţa... de vro 3 săptămâni nu mai dorm noaptea, încerc să mă obişnuiesc aşa, pentru că ziua nu pot învăţa, orice chestie minoră mă desconcentrează... şi deocamdată merge bine treaba. Nu simt oboseala foarte tare, la început mă ajuta cafeaua, sau câte un litru de Pepsi, dar acum nu mai am nevoie...
Suntem deja în 10 februarie... deja încep olimpiadele. Prima e Engleza cu care voi termina foarte repede, dar apoi vine Logica... al 4-lea an consecutiv de când merg la Logică, materia asta care mă fascinează, şi e ultimul an... aşa de aiurea mi se pare totul acum, multe chestii care le facem la şcoală, care se întâmplă în viaţa noastră de elevi se petrec pentru ultima dată... e foarte ciudat sentimentul de nou, să nu ştii ce urmează să se întâmple cu tine în viitor! Şi oricât ne-am strădui să ne imaginăm, nu putem ştii ce va urma, însă toţi avem vise mari şi speranţe, cel puţin eu aşa cred... şi privesc totul cu multă încredere în forţele proprii, optimism şi ambiţie!...
Aşadar, la ora asta devreme de dimineaţă, declar oficial că am început să repet pentru ULTIMA oară Logica pentru olimpiadă! iar timpul trece...:)

Niciun comentariu: