duminică, 10 februarie 2008

Concertul TERRA & BRIDGE din Fronti!

Giu... exact când am ajuns la Fronti am început să ne pozăm... n-aveam ce face altceva, că nu era nimeni acolo :))
eu :D
Giu again :))
me again =))
şi-a început concertul cu Maris...
şi-au ajuns şi alte persoane :)) Alin discutând cu Diana, Bogdan încă cu geaca pe el...
Alex cu Dee :)
Bobo :D
şi-au urcat şi Terra cu Bridge pe scenă

şi-am cântat raggae Underneath it all... căciulile alea a lu' Ana au făcut tot show-ul :))

cu Bobo... raggae maaaaan :))
yo cu Alin :))
Giu - ştrunfi :)))
Bobo again :)) veeeery high :-j
şi s-o pus Bobo a nost' să pozezeeee...
Alex cu Dee
eu cu Carla ...
cu Nicole :)
Carla cu corniţe:))
Brigde cu apa după concert :)
Bobo : " Alex, în sfârşit o poză care arată cum eşti în realitate!" :))))
poză artistică cică:)))
şi a trecut la poze fără blitz :))
Nicole here:)
Carla
Dee plecând :))
eu :)
şi s-a pus Nicole să deseneze :)
Bobo:"Manu, o poză care să te reprezinte!" :))
Double Carla Aaawwww :)))
la discuţii... şi ţigară...
PS: Berea aia nu era a noastră!:P
eu
peacefull Carla
blurry picture:))
Alin la discuţii cu Diana :)
se pare că Bobo a pozat aproape din toate unghiurile :))))
Bogdan
piciorul lu' Bobo... na, el n-avea cizme de biker! perla serii scoasă de nimeni altul decât Alin:))
Bridge :D
traiectoria berii în mâinile unui baterist :))
Cosmin
Ionuţ, Atty şi încă cineva... :))
Atty cu Bridge
Bobo again... fotograful :D
smoking with J.Lo :))
tre să recunoaştem că Bobo le are cu pozele :))great pic!
şi, aşa pe final, eu cu Bridge! :)
ne-am distrat fain, s-a cântat mijto, public mult, şi nici chestiile ce s-au întâmplat după ce-am plecat de la Fronti nu-s mai prejos :)) stat la coadă la kebab o oră... ascultat de prostii îndrugate de lumea de acolo...
apoi mers în Flex unde s-a discutat politică:))))) eh şi pe la 5 am ajuns şi acasă :)

Niciun comentariu: