duminică, 28 septembrie 2008

Leapşa : Cum arată persoana visurilor tale?



Vreau să spun că niciodată nu mi-am pus niciodată problema cum ar arăta persoana visurilor mele... dacă e să mă gândesc... hmm... cam dificil... dar ca să fac un profil aşa, să duc mai departe leapşa asta, persoana visurilor mele, ar arăta cam aşa: din punct de vedere fizic, nu prea am ce spune, doar să fie plăcut la fizic, nu îmi trebe un adevărat macho, freze, îmbrăcăminte nu ştiu cum, pentru că nu astea mă impresionează pe mine... psihicul mă interesează mult mai mult pe mine, şi mai ales atitudinea. O atitudine care impune un mare respect, să aibe o gândire foarte liberă, deschisă, să fie sociabil, o persoană cu care se poate deschide orice subiect de discuţie, o persoană cu picioarele pe pământ, realist, cu simţul umorului, cu care să nu mă plictisesc niciodată, o persoană din partea căreia să simt o anumită susţinere morală, când am nevoie să pot apela la el oricând, să simt că e alături de mine... O persoană cu calităţi, dar şi defecte, pentru că perfecţiunea nu cred că există... Oricum, nu zic să aibe mai multe calităţi decât defecte, doar să fie cam la acelaşi nivel, 50% calităţi, şi 50% defecte ar fi ideal... :)
hmm, şi cam la asta visez eu :) O exista oare aşa ceva?
Leapşa o dau mai departe la Bia!

Niciun comentariu: