miercuri, 24 septembrie 2008

Vama Veche again :))

mă distrează şi pe mine faptul că tot la câteva zile mai primesc poze din Vamă :)) eh, acum am primit de la Kato :D aici pe terasă la Tequila... tot la terasă... dimineaţa, nu mai ştiu pe la ce oră... noroc că au venit ei să mă ducă şi pe mine înapoi în Costineşti :D Alex, Kato şi Ralu ;) la plajă în Costineşti :)) la Kato îi mergea excelent între mine şi Dia... :-j tot pe plajă... yellow-ul meu iese în evidenţă :P :)) Expiraaaaaaaat :X Terasa de la El Comandante... câte dimineţi am prins şi pe acolo la foc... :x Robi făcând gulaş :D locul meu preferat de la Tequila : Hamac-ul :D :X:X:X deşi am aşteptat atâtea ore pentru gulaşul ăla al lu' Robiche, a meritat din plin aşteptarea :D mi-era deja frig pe la 10 seara:)) îmbrăcată... cuminte... fumam în hamac :)) şi aşteptam gulaşul la masă... :) se văd şi Mirela şi George, cu care am venit prima dată de la mare... :) poza e aşa din cauza luminii... am mai modificat eu la ea, dar mai multe nu pot face ... măcar se vede câte ceva:)

Niciun comentariu: