sâmbătă, 13 septembrie 2008

Deschidere FLEX ...

din păcate am uitat să pozez intrarea... care s-a schimbat... de fapt întreaga destinaţie, locaţie a clubului s-a schimbat... Flex-ul pentru cine nu ştie, se află în loc la Frontiera;) moi ;;)
eu şi Barbie
cu nebunele din Vama Veche :)) Iulia, Roxi şi Nereea( sper c-am scris bine) :D
Bogdan şi Anca
Oana şi Gigi
eu şi Gigi
cu pălăria nebunilor :))
Oana chic ;;)
cu Oana din nou :)
la o tradiţională bere la Flex :))
kisses :)))
am rămas foarte surprinsă şi trebuia să mă pozez cu unul din scafandri din Vama Veche, care nu s-a putut abţine să nu treacă şi pe la noi prin vizită, dacă tot avea treabă prin zonă :)
Robi şi Angi :D
şi normal că am prins alt răsărit... şi cafeaua de dimineaţă la Lost :)) că Transi era închis... eh... încep vremuri noi... :D

5 comentarii:

Anonim spunea...

adica... din singuru birt de jazz - unde la concertele de jazz erau cate 10 oameni ca inca romanu n-o auzit de muzica - or pus banci si scaune de tip nerv/alf(@tm) si in rest n-or facut nimic si acuma merge lumea?

mi se pare cel putzin absurd. si eu beau bere si ascult rock si imi place si in nerv si in flex si in taine(tm) si in tare(tm) da asta nu inseamna ca putem sa ne pisham pe frontiera - e istorie si e jazz.

poate imi fac o parere putzin mai buna cand ajung si eu in noul flex... desi... nu cred.

Unknown spunea...

spaţiul în care a fost Frontiera a fost închiriat, cumpărat de patronul de la Flex. Pentru ce să ţină un spaţiu atât de mare, când la Frontiera veneau câte 10 persoane? ar putea deschide în locul Flex-ului dacă vrea, patronul de la Fronti...
Aştept să faci vizita la Flex şi poate îţi schimbi părerea :)

LoLo spunea...

vreau si eu un program cu concertele daca se poate...

Unknown spunea...

Lolo, pentru programnul de la Flex, accesează www.flexclub.ro :)

firescum2000@yahoo.com spunea...

Salut nu ai cumva o adresa de email de la clubul FLEX?
daca da sa imi trimiti pe adresa firescum2000@yahoo.com
mersi