miercuri, 17 septembrie 2008

B-ton! :)

îmi făceam ordine prin comp, şi am dat din greşeală de nişte poze... extraordinar de vechi :)) nici nu mai ştiam de ele... şi când să mă uit, dau peste o groază de surprize :)
Concertul acesta, B-TON! a avut loc în 26 ianuarie 2007 ... deşi n-a trecut aşa de mult timp, câte lucruri s-au schimbat de atunci, nu-mi vine să cred... pe măsură ce mă uitam la poze realizez cât de tare poate timpul să schimbe totul... schimbarea e în mână cu timpul cred... oricum, mi-au adus zâmbetul pe buze pozele astea şi faptul în sine, de a le găsi după atâta timp, uitate într-un folder!
Fly al nostru pe la începutul concertului... nici măcar nu ne cunoşteam atunci :))
Călin Venin :)
Teoutzu la clape :) Dănuţ la tobe :)
publicul în extraz :) Timi ca de obicei în primul rând... nici măcar pe ea n-o cunoşteam pe atunci Ioana şi eu... şi în spatele meu, nimeni altul decât Alin ... de atunci încă îmi veghea spatele :))
faţa mea, pozată de Bibi :) ce tinerică eram :))))))))
publicul, din nou... nici nu are rost să scriu pe câţi îi cunosc în momentul de faţă :)
Giu :))) dând din pleată... nici măcar pe ea n-o cunoşteam...
primul din stânga... nu ştiu sigur, da' mi se pare că e Silviu :))
ce vremuri..........
Ioana şi Bee cu spatele :)) nu-i plăcea să fie pozată... acum mai tolerează câte puţin şi pozatul :))
ah şi faza serii a fost când Fly l-a luat pe Bobo pe sus şi l-a pus pe scenă... :))) pe ăştia, fraţii mei din Six pe atunci îi ştiam din vedere doar :)) ..................
ca să vezi câte se pot schimba într-un an şi jumătate... mi se pare incredibil... dar adevărat totuşi... şi astea dacă mă gândesc puţin mai bine, nu sunt decât 1% din schimbări... :) frumoasă e viaţa! Niciodată nu ştii ce te aşteaptă... poate persoana cu care vorbeşti la telefon data viitoare, sau persoana lângă care stai în tramvai poate fi prietenul tău cel mai bun, iubitul, duşmanul următor....... :) Frumos!

Niciun comentariu: