duminică, 21 septembrie 2008

concert Implant pentru Refuz la FLEX!

Coapta noastră:* şi Bogdan
senior Boric :)
eu cu Dia :)
Giu a noastră dansând ;;)
Silviu
moi ;;)
IPR :)
publicul ;;)
Alin şi-a făcut de lucru puţin :)) şi trebuia pozat
Cipri şi Foxy
iacă şi lumea din Alba Iulia :)) Ina şi God Flo
cu Pisty de la BIO :)
cu Gaby de la BIO ... şi scuze din nou ;))
eu şi my dear friend Bia :)cu Aliiin :D
Master Gigi ;;)
în sfârşit am şi o poză cu Roacheru'
şi cu Călimache :)) asta e făcută special cu gândul la Bebiţă :)
Luci şi Bogdi pătrunşi de muzică :D
şi-a ajuns şi Ghioroc-ul :))))) Luţu......
Sorina şi o parte din Amy :))
Amyche :)))))
Tzutzu şi Lutzu :))
la discuţii cu Carla :*
:))))))) deci pozele din seara asta... nu au descriere... ce-o fi pe aparatele lor, de la Ghiorock nici nu vreau să văd :))
Bobo, Tzutzu, Lutzu =))
cu Nereea :) pozate de Roacheru'
şi dimineaţa pe la 10.00 la cafea la Lost.... Lumină mareeeee :))
eh... concert foarte tare, atmosferă mişto... o seară specială din nou :) mulţumesc şi tipului cu care am stat la discuţii vro oră despre viaţă... am învăţat ceva nou :)

Niciun comentariu: