vineri, 26 septembrie 2008

Leapşa!!! poză de la 14 ani , de la 18 şi actuală :)

Am primit Leapşa de la draga de Dalia
Foarte interesantă Leapşă :)) Deci o poză de la 14 ani... :)) Poză cu gaşca noastră din spatele clasei, în clasa a 8-a la deschidere sau închidere, nu mai ştiu exact :D cu Carmen, Ale şi Ioana... sweet memories :) Păcat că odată cu venirea liceului s-a spart grupul, 2 au plecat la Moise, şi eu şi Ioana eram în clase diferite... Oricum, amintirile rămân şi sincer mi-e dor şi de perioada aia... nici măcar nu ştiam ce mă aşteaptă la liceu... frumoase vremuri :)
Poză de la 18 ani :)) Exact la majorat... mai multe nu prea am ce spune... atunci am început să fumez, să beau, eram în liceu deja, am început să văd altcumva viaţa, să-mi schimb domeniile de interes, multe schimbări :)
Şi o poză de ACUM... cea mai actuală chiar, care-mi place mult. Intrată la facultate, boboacă, studentă anul I la Ştiinţe Politice în Timişoara, job, alte priorităţi în viaţă faţă de acum câţiva ani... a new life is waiting for me! :)
Deci concluzia după leapşa asta: Schimbări există din plin şi din toate punctele de vedere! :) Şi leapşa o dau mai departe laaaaa... Ionela şi Bee

Niciun comentariu: