joi, 2 octombrie 2008

Studenţie...

Iată că am ajuns şi la deschiderea Facultăţii, 1 octombrie. O zi importantă cică în viaţa oricărui student... Eu una, chiar nu pot să spun acest lucru! Păi ajung la facultate în Timişoara, urc la etajul 5 unde e facultatea de Ştiinţe Politice, îmi scriu cu greu orarul... m-am crucit când am văzut orarul ăla complicat, combinat cu Facultatea de Relaţii Internaţionale, ore comune, săptămâni pare, săptămâni impare, Seminarii, Cursuri... o harababură totală cu care însă mă voi obişnui... dar na, aşa e la început. După ce îmi iau orarul, mă duc cu fetele de la Relaţii Internaţionale şi Comunicare la deschiderea oficială a facultăţii noastre, la ora 15.00 în Amfiteatrul 03. O înghesuială îngrozitoareeeeeee! O sală imensă în care am reuşit să intrăm, dar am stat exact la uşă. În sală gălăgie... la un moment dat spune cineva că o persoană vorbeşte. Vreau să zic că o fi vorbit cineva, dar nu auzeam absolut nimic din cauza gălăgiei din sală... păi ce e asta? O sală imensă, fără un microfon la deschidere? Nu mi-a venit a crede... la un moment dat, după 5 min, am hotărât că mai bine ieşim, dacă oricum nu auzim absolut nimic, nu vedem nimic, pentru ce să stăm în căldura aia şi aerul ăla imposibil de respirat? Şi am plecat cu Malvi să bem un suc şi să mâncăm... Am tot căutat afişe cu apartamente, am dat pe telefoane, însă nu am găsit nimic... posibil să facem naveta Arad - Timişoara zilnic dacă nu găsim curând un loc în care să stăm... pe la 18.00 abia aşteptam să plecăm din Timişoara, să venim ACASĂ... după 3 zile infernale de drumuri prin Timişoara cu treabă...
Se pare că viaţa de student la început, nu e chiar tocmai roz... sperăm să-şi schimbe culoarea în curând, să ne bucurăm şi noi de anii de studenţie! :)
Cursuri nu avem până luni, deci practic am aut deschiderea, dar facultatea nu am început-o :)) Aşteptăm cu nerăbdare însă, că tot auzim poveşti de la restul care au început deja, şi e destul de interesant. Şi pun aici şi ceva poze pe care le-am făcut ieri :)
Bogdan :-B ( la volan :D ) eu în maşină, pozată de coapta :DMalvinusha :*în Atu ;;) noul nostru Joy's :))Bogdan şi Malvi :)

Un comentariu:

Raluca Teodorescu spunea...

wahahahaha mi-am adus aminte de tinerete :)) orarul ala la care si eu m-am uitat in patratele, din care nu am inteles nimic, care e curs, care e seminar, care par si care impar, salile de seminar si curs, etc.
noi la deschidere am avut microfon si a fost frumos discursul pt noi boboceii. in anul II, III si IV nu am mai servit ca stiam la ce sa ne asteptam, dar in anul I e chiar impresionant, cel putin la mine la faculta a fost! o sa treci peste astea, si la sfarsit de facultate o sa-mi dai dreptate: STUDENTIA ESTE CEA MAI FRUMOASA PERIOADA DIN VIATA!