sâmbătă, 21 iunie 2008

Ziua coaptei lu' Malvi, şi a gunoaiei mele AMA! :*

pe la începutul chefului... moi :DMalvinusha mea la tobe
ciocnind cu sărbătorita :*
plictiseala de la începutul oricărui chef...
MAM forever :) I love my girls! They're the best I can have! :)
:)))
moi avec mon gunoi adoree :D
cu Ramo care ni s-a alăturat mai nou în gaşcă :D
cu Ramo şi vinu'(cu Cola) şi nelipsitele ţigări
Alex şi Dee
cu Malvinuşa mea dragă:*
cu Carlitta :D
Malvi şi Bogdan la sumo :))
Ama cu şampania... şi Bobo cu corniţele :)) Ţâgan ce îi :-j
cu Ramo again
Bogdan dansând pe Rammstein
ţuică explozivă :))
Bogdan cu unu' din cei 3 pitici a lu' Maia :D
eu făcând poze la ăştia care jucau fotbal cu aparatu' mişto de tot a lu' Carla :D
Ramo la dans :)) şi la pozat
şi-am cântat cu Ama... un pic în sală...
Bobo cu burtă =))
Ama with her big ass =))
Ţâganu' şi gunoaia sărbătorită
şi s-au dus microfoanele afară... şi-au început cântările :)) care mai de care...
ţuică explozivă : Tzutzu, Bobo, Lutzu şi Mihai :D
Carla şi Bobo mic :D
Tzutzu in action!!!!!!!!!!
şi-a ajuns The Legend ALIN!
fasolea... cu salata de ceapă excelentă made by Bobo
Bogdan îi cânta la Malvi " Nu pot trăi fără tine... mmmmm... yeeeey!" :))
yo... cântam şi yo ceva... cam de toate am reuşit în seara aia :)))
Malvi mi-o făcut poză că MÂNCAM! minune :))
Family pic!
Ama cu ăl' micu' care-i dormea în braţe şi sforăia:D
tortul cu floarea cântăreaţă care o luat foc :)) Ama uitându-se mirată...
mânjită de Ţâganu' :D
sărbătoritele Amalia x 2
sadica... cum taie tortu' :P
great party, great friends, ne-am simţit bine, aşa înainte de bac :D

Niciun comentariu: