luni, 9 iunie 2008

9 iunie 2008

La ora de Franceză... când am avut norocul să şomez toată ora... adevărul e că m-am cam plictisit rău... fără polemici cu profa ca de obicei :(
pozată de jigodia mea... la baie :))
în ora de Română când dădeam test pentru a 3-a notă... pf... Patul lui Procust... ăla chiar l-am învăţat :D
surpriza pentru colegii mei... am adus-o pe scumpa mea profă, care ne-a fost alături 3 ani jumate... să vină şi ea la ultima oră cu proful de Filo care ne-a fost un semestru... vorba lui : 2 foşti profesori :(((
2 profesori excelenţi la catedra noastră... :X:X
o mică atenţie...:) merită ei de fapt muuult mai mult ...

şi ne-au vorbit drăguţii de ei atât de frumos, şi-au urmat atâtea lacrimi.......:)
şi-apoi am ajuns în faţa Primăriei pe la 16.00... Premierea la Teen Fest...
coapta noastră Malvinuşa dansând... :*
cei de la Alimentar :)
Ghiba
şi de la Peda - moi :))
de-abia am convins majoretele să meargă în spate :D mă simţeam prea singură pe scena aia...
şi-apoi după It's My Life, am cântat Simply the Best celor din Goldiş, câştigătorii :)
şi-am cântat şi cu fosta mea rivală din concurs :)) Alexandra din Goldiş:)

şi-apoi am fost premiaţi de Domnul Primar :D ( şi lui îi era dedicată Simply The Best-ul şi-am uitat să spun :)))) Falcă Rulz! :D
premianţii TeenFest 2008 :)
de la Peda am fost doar eu cu 3-4 majorete încă din păcate...
eu cu Despy şi Georgy :*:*:* bobocelele
şi cam aşa a fost şi ziua asta... :)

Niciun comentariu: