miercuri, 11 iunie 2008

Timp, nu fi hain, să mai fim liceeni măcar puţin... :(

Penultima zi de şcoală......
colegii mei(waaaai... mai pot spune asta pentru 1 ZI! de mâine vor fi foşti colegi :(( ) ... pe când am ajuns eu la şcoală... în clasa de a 11-a... că la noi se împodobea de zor clasa :)
profa de Desen :D
scumpa mea profă, una din mămicile mele adoptive :((... ce m-a mai făcut să plâng la ultima ei vizită în şcoală...
panoul VECHI din faţa Cancelariei... prunci, LICEENI, învăţaţi să apăreţi şi voi acolo!
mă doare sufletul uitându-mă la poza asta... eu în clasa a 9-a... olimpică la Logică... câte amintiri şi cu olimpiadele la Logică... offff
Geany et moi
Ramo citind ce mi-au scris unii profesori
poate pentru ultima dată în faţa sălii festive... ca elevă:D
cu tantiile de servici... cât ne-au mai ajutat şi ele... :) Mulţumim!

n-am putut rezista tentaţiei de a urca să văd cum e clasa împodobită :D
12 E a noastră.........
eu la catedră... las' că peste ani aici o fi locul meu... îmi stă şi bine, numa' fain :D
eu pe catedră :))
with my ex-teacher :)
în sala de sport ... colegele :((
surpriza profilor pentru noi :(
poze peste poze la tortul cu numele noastre pe el :((
ce dor o să-mi fie să mai aud vorbele : " Tina Turner a şcolii!" :((
HEHE! Vorba dânsei... se putea să nu fac poză şi cu ea? acuma poate să ştie profa asta Leoaică şi tareeee că o adoooor şi că o să-mi fie enorm de dor de polemicile cu ea, să ne luăm eu, Ramo şi Ama cu ea în gură... nouă ne făcea plăcere s-o vedem cum ştia să ne răspundă, şi când se enerva, vaaaai, cea mai mare plăcere era pentru noi!!! Nervoasă îi şi mai simpatică :)) Nous vous aimons Madame Professeur trop, trop, trop! :)
profa cu Ramo
în timp ce se cânta Gaudeamus-ul ...
scumpii directori :)
scumpa profă de ştiinţe sociale, încadrată de scumpele profe de Franceză...
profa mea dragă iar s-o pus pe făcut poze şi filmat cu telefonul...
şi profu' de Reli s-o pus să ne facă poze... dragii de ei :)
Hai Ramo la desfăcut de şampanie :))
Anca s-o pus la tăiat de tort :D
poftă mare!
Şi-am fost botezată Manula :-j :))))
ce-a mai rămas din tort... înseamnă 12 E va rămâne veşnic în mintea tuturor:)
Ade la datorie ca în seara banchetului :))
eu şi Domnul Director
eu şi Doamna Directoare... adevărata mea dirigintă! :)
cu profa de română :)
MAMA :)) (Malvi, Andreea, Manu, Ama)
cu Ramo
băncile din faţa şcolii... de lângă gardieni
he he!:D am reuşit ( din greşeală ) să fac poză cu motorul în drum spre Joy's... the ONE!!! cu LYK la număr :-j se ştieeeeee... deci mi-a reuşit jumate din plan... mai trebe mâine cealaltă jumătate a planului îndeplinită! :D
Malvinusha mea :* în Joy's...
Absolvente de liceu....
moi :D
Ale uitându-se pe album...
Ama şi Ramo :)
gagicile din 12 D

Niciun comentariu: