joi, 12 iunie 2008

şi s-au dus ANII DE LICEU :(((

cadoul :D
eu cu Diutza:*
cu Lory :)
o Janinăăăă :*
cu Ama Goci :)
Dia îmi făcea poză când eu făceam poză =))))))) ce fain sună
cu Melania ;))
cu garofiţa :D ;;)
Diru' cu cadoul :D
Rămas bun, clasa mea! :)
abia aştept 2018 :D
scriind în albume
la clasa lu' sor-mea după ce m-o pus Diru să le vorbesc... :( n-am putut zice decât să profite din plin de anii de liceu, că sunt cei mai frumoşi ani... şi gata, m-a bufnit plânsul!
tot la Steli în clasă...
se putea să nu ne pozăm şi la statuie? :))
şi cu el...

mama şi fetele :)) înainte de premiere...

şi a venit şi văruţu' :D
oferindu-i flori Doamnei Directoare... :X ar merita toate florile din lume :)
absolventă de liceu:(
cu Jigodia mea :X

apoi la o terasă... cu Posto here :)
cu Patry :)
cu Edina şi Raul
cu Ramo
with my good friend Ioana :)
cu Lore :)
poză şi cu Emy, şeful de promoţie! Felicitări! :)
cu Dami :*
cu dira de la FOSTA clasă a 12 C :(
with Cucu
dancing in the rain with my girls:X:X:X


Crazy Girls!!!!!! MAM 4ever!!!! :*:*:*
udă leoarcă :))
cu Dia :*
drumul pe care veneam spre şcoală aceşti 8 ani de zile... de câte ori am călcat zilnic pe el... şi de-acum n-o voi mai face :(
my beloved highschool! :)
cu profu' de mate cu care n-am făcut nici o oră :D oricum foarte tare ;)
yo şi Anette bah la Joy's :D
mda Anette... faină poză :-j
şi apoi după o scurtă întâlnire şi cu o altă fostă elevă din Peda, am ajuns acasă pe la 17.00... şi s-a sfârşit totul... :(

Niciun comentariu: