joi, 12 iunie 2008

Anii de Liceu

Am avut azi ultima zi de şcoală... ultima zi de liceeană... nu-mi vine să cred că au trecut atât de repede aceşti 4 ani minunaţi... E trist că abia când pierzi ceva, îţi dai seama de valoarea sa. Mereu mi-am dorit să cresc, "să fiu şi eu mare!" acum, aş vrea să dau aceşti 4 ani înapoi... să încep din nou liceul, nu să-l termin... Am făcut de toate în liceu: Muzică, învăţat până a 2-a zi şi apoi direct la şcoală, olimpiade, baluri, chefuri, chiul, fumat, stress, certuri, împăcări, sărbători, zâmbete, plânsete... Şi îmi vine acum în minte prima zi... undeva prin anul 2004, când am intrat pentru prima dată în sala care urma să-mi fie clasă 4 ani... un pic mai mult de 20 de persoane erau aşezaţi în băncuţe... cu ochişorii eram toţi îndreptaţi spre catedră, spre cel care urma să ne fie diriginte... eram nişte necunoscuţi, mă simţeam printre străini... în primele zile deja, ne-am împrietenit... şi câte au trecut de atunci... atâtea amintiri ne leagă... dar AZI am avut ultima zi toţi împreună! Sună atât de urât... şi-acum, sunt singură în cameră, totul în jur mi se pare prea liniştit... ciudat parcă... se simte că s-a încheiat, că s-a terminat ceva, şi încep să conştietizez, aşa încet...
Ei bine, azi am avut "ultima oră de Dirigenţie, apoi am colindat clasele cu Gaudeamus, şi de fapt toată şcoala, ultima oprire fiind în Cancelarie... unde eram înconjuraţi de toţi profii noaştri... şi apoi s-a auzit "ultimul sunet de clopoţel"... s-a plâns enorm, pentru că regretăm aceşti ani... am da orice să mai fim elevi... "Timp, nu fi hain, să mai fim liceeni, măcar puţin!"... astea sunt versurile care-mi cântă acum la ureche... de câte ori nu ziceam noi că suntem "Salvaţi de clopoţel"? uite că azi vroiam să mai sune... să-l mai auzim zdrăngănind... :( să mai întârzii pe la vro oră, să mai dau un test, să mai fiu ascultată pe notă, să umblu aiurea prin toată şcoala, prin diferite clase la amicii pe care mi i-am făcut, pe la secretariat sau conta, sau chiar pe la direcţiune, şi mai ales în faţa Cancelariei la pândă de profi :)) ... atât de multe lucruri au fost... deocamdată nu pot scrie mai mult... mai urmează oricum runda 2, 3, 4, etc....
Atât de multe emoţii şi nervi consumaţi... şi totuşi un vis frumos... un vis care trece aşa de repede încât nici nu îţi dai seama... doar un vis... pentru că de visat visăm acum... când viaţa ne va copleşi vom rămâne măcar cu un vis frumos - Liceul! Pentru cei care abia încep îi sfătuiesc să îl trăiască din plin! Iar pentru cei ce îl termină sau l-au terminat să se bucure căă au avut şansa să viseze!:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi oarecum sod sa stiu ca termini a12-a, mai bine zis... ca ai terminat a12-a! parca numa ieri ai venit sa ma cauti la liceu ca sa te duc la profu de sport :)) sa te puna sa canti ca sa vada daca "meriti" sa canti la noi la bal sau ba :P nici acuma nu am uitat ca ai cantat amintire cu haiducii :-". mi-or dat lacrimile cat m-am tot uitat la tine pe blog cu amintirile astea de sfarsit de an ale tale... asa ma emotioneaza sa vad ca o gramada dintre prieteni termina acuma a12-a. miercuri, o prietena foarte buna de a mea, care a fost si sefa de promotie, a reusit sa ma faca sa plang in public din cauza discursului ei. trebuie sa ti-l trimit, sa vezi ce ok a fost, a fost personalizat si nu clasic, cum zicea ea, da al dracu :)) m-a facut sa bocesc ca o proasta. oarecum abea astept sa vad cum o sa fiu si eu in a12-a la festivitatea mea. acuma cand ii vad pe toti in ce stagiu is cand termina liceu, acuma cand am terminat si eu primu an de liceu, stiu ca trebuie sa ma bucur de ei si sa ma distrez ca nimeni nu o sa mai mi aduca inapoi. bafta la bac Manu ! :*.