joi, 19 iunie 2008

La Mulţi Ani, Ioana! :*

şi-a mai trecut un majorat... îmbătrânim toţi...
La Mulţi Ani încă o dată la Ioana! A fost unul din cele mai tari majorate( la Port Arthur) cu ploaie, dar mult chef de distracţie! Deşi unii au bac-ul în 4-5 zile... Ooops! :D
eu şi sărbătorita pe la începutul party-ului :D

şi dansul a început cu Menaito! :D
cu Ioana again... apropo, mersi Valeriu de poze :D
cu Ralu pupând-o pe Ioana
văru şi Ioana la dans :D
cam rar aşa ceva între mine şi sor-mea Steli... la chefu' ăsta mi-o plăcut de ea :))
cu nebuna de France :D
cu France şi Steli
cu vărutzu :D
eu şi Carina :)
childish iar :)
cu sorela :D:D
surorile şi sărbătorita Ioana :)
Steli and the guy from Azerbaijan
Rock :))
tortul :) suuuuper Ioana Rus steluţă mică şi roz :-j
group hug :))
Steli and her new friend :D ce bine le stă :)))))
şi când a început furtuna NORMAL că iar aveam chef de dans în ploaie... şi cu France iar am făcut show :))
dirty bitcheeees =)) dans pe jos prin noroi.......
şi-apoi ne-a spălat iar ploaia :))
cu Steli prin ploaie :)) a început să guste şi ea din viaţă! Yeee!
şi s-a mai stat puţin... şi am plecat acasă :) udă până-n sânge, dar ne-am simţit foooooarte bine! :D

Niciun comentariu: