duminică, 30 martie 2008

întâlnirea membrilor de pe site-ul DeviantArt la Papa Joe

şi-a început seara cu SIX:Dşi-am cântat şi eu cu Carla cu băieţii :)
la un singur microfon :)))






eu cu Malvinuş :*

poză şi cu ţâganu' ăsta :)) d-abia l-am prins, pe după boxă :D
Alin :D
Bogdan... ai avut dreptate! şi-n poza asta e prea... :))
şi a cântat şi Johnny B :) aflat în vizită în ţară
Johnny în public :)

Alex, Tzutzu & Mihai
Alex
Mihăiţă
ultima piesă ...
Mihai înainte să coboare de pe scenă :D
Malvi şi Carmen
a încercat el să se ferească să nu-l pozez, da' n-a reuşit :P
Ţiganeeee
Bogdan, Johnny şi limba lu' Bobo :))))
Amy cu Tzutzu
Cătăăăă
şi-am ajuns la Nerv apoi unde m-am întâlnit cu jigodia mea:X:*
Jigodiei pe nume Lore îi merge tare bine în poza asta... între doi nu te ... moi? :)))
noa... ăsta acu e între două :)))))))
Lore şi Alin :D
well... or fo câteva beri..... :))))
aşa cum ziceam..... :))
wtf?
ok mah! :))))))))
eu cu Malvi iar :D
aici îl ascultam pe Jim:D
:))) şi Alin, vorbea şi el :-j
Mihai, Alin şi EU :)
Mihăiţă cu Alin
şi pe la 2-3, am plecat cu Jim şi Roxi la Flex... unde a continuat seara.... noaptea... dimineaţa :))))

Niciun comentariu: