luni, 3 martie 2008

2 ani de zile deja...


într-o cafenea auzeam piesele "Nici o stea" şi "Un actor grăbit" ... şi-am căzut pe gânduri că au trecut deja 2 ani de zile... şi mi-au căzut 2 lacrimi pe obraz fredonând piesele... vocea ei va rămâne mereu... şi nu vom uita nici acei ochi verzi pătrunzători, şi pofta ei de viaţă... :)

La 9 martie 2006, Laura Stoica şi logodnicul acesteia, Cristian Margescu,şi-au pierdut viaţa într-un accident de circulaţie. Mai mult, după ani în care crezuse că nu poate avea copii, Laura era însărcinată în luna a treia. Cei doi se întorceau de la un concert susţinut la Urziceni.

"Am risipit energie, am consumat sentimente şi m-am jucat cu viaţa mea. Nu găsesc niciun alt motiv mai bun de a trăi. Menirea mi-am găsit-o pe scenă.", îşi descria viaţa Laura Stoica. Totul însă se schimbase radical alături de Cristian. Laura învăţase să îmbine dragostea pentru muzică cu restul elementelor vieţii ei. Din păcate, florile primite de la fani cu doar câteva ore în urmă aveau să ofilească trist, pe un mormânt.

Exact când găsise un sens în viaţă, când scena tristă a vieţii ei căpăta un decor minunat, celebra actriţă şi cântăreaţă a plecat "direct spre rai".

"Dacă aş spune că-ntr-o zi va fi mai bine / E o minciună frumoasă." ( "Să iubeşti!" ). Dar totuşi o minciună. Laura nu a suportat nicicând să trăiască în minciună, motiv pentru care s-a despărţit de primul său soţ, Florin Ionescu. Ea a preferat să caute mereu fericirea "Vreau să am steaua mea / [ ... ] /Căci eu n-am atins nicio stea".

"Doar tu mă duci direct spre rai / Nu te voi lăsa nicicând / Doar tu mă duci mereu spre rai / Am rămas cu tine în gând" ("E rai"). Pentru Laura însă, nu exista rai fără fani. Aşadar Laura nu a plecat în raiul pe care îl merita. Ca toate lucrurile din viaţa ei, nici măcar raiul nu este complet.

"Dacă-mi vine să plâng, plâng şi îmi trece / Dacă pierd, spun mereu <> / Mereu mă ridic" ( "Mereu mă ridic" ). Dar noi, Laura, deşi au trecut 2 ani de când te-am pierdut, nu putem să spunem doar "Nu-i nimic".

Niciun comentariu: