duminică, 9 martie 2008

concert Terra la FLEX

concert Terra & Bridge la Flex :)publicul din seara aia :D
Atty cu Bridge :)
Cosmin şi Marius pe fundal :D
şi-am urcat şi eu... Jamaica umen! :))
cu Bridge :)
Underneath it all...:D




apoi au mai cântat Terra... cu nişte mici probleme cu vecinii Flex-ului... eh, s-a cântat la volum mai mic, dar s-a trecut peste problemele alea... detalii :)))
după concert, Cosmin
cu Atty:))
je cu Simo:D
una brună, alta blondă :)) eu cu Bridge:))
Osy :)))
Cosmin făcând poze :))
Adiiii cu tipu' de la stâlp =)) (ştie Osy despre ce vorbesc :-j)
eu cu Nicole şi her french boyfriend:D
tequila de la 5 dimineaţa :))
mi-am adus aminte că eram deja în 9 martie... and for Laura & Cristi am pus Un actor grăbit şi Cui îi pasă...:)
cântând piesele alea... cu gândul departeeeee
ei şi se luminase deja când am ieşit ca urşii după hibernare din Flex :)) what a night! :D
check out şi la blogu' lu' Bridge
pentru alte poze ;)

Niciun comentariu: