duminică, 16 martie 2008

15 martie 2008...

după ce-am primit rezultatul de la olimpiada de Logică... ultima dată :)) am mers la SIX la sală cu Seby, şi apoi am ajuns în Nerv... am zis că mă îmbăt să sărbătoresc... :D
pe la începutul serii, ascultând bancuri de la Doască...:))
şi-a venit şi Atty un pic p-acolo :))
Alin cu Bogdan
tavanul de la Nerv, pozat de Ama:D
tot la bancuri :))
şi-a ajuns şi jigodia de Lore pe care n-am mai văzut-o de 2 săptămâni de când n-am mai fost la şcoală :*
cu Sonya şi Dejan, sârbul :D
ma rock bitch Giu, pe care n-am mai văzut-o demuuult :*:*:*
Bogdan:)) pozat de Alin :D
with the serbian guy :))
şi-am plecat apoi la Flex:D:D:D
poză cu Piţi n-am mai avut demuuult:))
eh şi-a ajuns şi Daci, altul care a avut motiv de sărbătorit, avusese o expoziţie :D

cu Vartan :))
ciocnind bere cu Daci:))

with Dejan again :))
cu Piţi iar :D
eu şi Bogdan... apropo, mersi de faza cu nenea ăla... încă mai ţin minte :)
nu mai ştiu cine-o făcut şi poza asta :))
Vartan and Sonya:D
rock!
cu Slash :D sau mă rog, Vodka!
[scuzaţi faţa mea, tocmai mă calmasem dintr-o tură de plâns
eh, se mai întâmplă :D cam rar la mine... da' totuşi;))]
şi-am ieşit din grota Flex-ului pe la ora 8... ajunsese şi doamna care trebuia să facă curat:)) lumina îmi orbea ochii de dimineaţă, am ajuns acasă şi direcţia direct PATUL a urmat... şi un somn..... incredibil! :D noa aşa da! :))))

Niciun comentariu: