duminică, 23 martie 2008

Back from Bucharest city!

ei şi-am ajuns la Buc... m-a aşteptat Ionela la gară... sau mă rog, am aşteptat-o eu :)) am mers până la ea acasă... ne-am plimbat apoi prin Cişmigiu, apoi prin Unirii, apoi ne-am văzut cu Miriam, am mers la ea, am făcut un duş rapid, m-am schimbat şi am plecat la club SUBURBIA... am ajuns la concert... plin de surprize de la gagicile mele de acolo(Karelia, n-o să te uit pt asta) :))
şi-au cântat Habar! Şocaţi când m-au văzut de pe scenă :))drăguţii de Adi şi Cezar, când săream la Habar i-am văzut şi pe ei pe undeva prin spatele meu ;))
HABAR again!!! au făcut show la Buc :)

Dumy :D
Teo :D
şi i s-a cântat lui Despot la mulţi ani, Habar şi publicul...:) apropo, am uitat să zic că am nimerit bine plecarea la Buc, fix de ziua lui Despot :))
şi Despot s-a urcat pe un scaun în timp ce i se cânta La Mulţi Ani! :D
apoi am mers la masă cu gagicile :)) Ionela şi Karelia (cea pusă pe şotii:P)
Ice, Miriam şi eu :)
eu cu Bia, blonduţa noastră :D
that EVIL bitch! :D
again... yo cu Karelia... oai ce mi-o făcut-o :))
Ionela, je şi Karelia
rock bitches :)) Ionela, Ice, eu, Miriam, Karelia :D
nici măcar atâtea corniţe nu-s deajuns să o caracterizeze pe Karelia noastră :D
eu cu Moni :)
Bia, Moni şi eu :)
şi-a venit şi Fly la masa gagicilor :))
Fly & Miriam :)
poveşti :))
la fel :))
pozată de Bia ;;)
cu berea în mână... alcolistă ce sunt... :))
mda... şi cum ziceam... de-acu în toate pozele cu bere şi ţigări :))
:)))) je cu Fly :-j
cu Miriam :)
cu Miriam, şi îşi băgă şi Flyyyy mână :))
je, Miriam & Fly :D
Fly cu Bia ;;)
oops... again... prinsă în flagrant de Bia :))
aici 2 alcoliste :)) prinse la ţanc :D
şi ni s-a alăturat şi Dumy :))
eu cu Dumy:D
poveşti iar :)) şi Viţa cânta :D
Karelia, eu şi Dumy :D
ehhhh? :)))
şi a venit şi Teo cu noi :)))))
Fly, Teo şi eu :D
îi povesteam la Teo cum am venit la Bucureşti, şi el îmi zicea ce s-a bucurat când m-a văzut de pe scenă :)
Bia s-a făcut comodă :))
masa noastră... Bia chiar avea perină faină =))
cu Teutzu :*
Fly, Teo & eu :D
eu cu Bia :*
oh fuck... again...:))
eu cu Moni :*
binedispuşi... de la VIŢA şi na... şi Bere :))
ooh da... şi-a trebuit să fac asta :D
şi toată lumea s-a pozat cu foaia mea :D
Fly cu autograful pt Ionela :D
Dupyyyy
uite câte beri pot bea gagicile :P
Teo scriind autografe :D
ce fericită era Ionela pt asta de mai jos... eh? vezi ce-ai promis, să nu uiţi :D
alea din faţa mea nu au fost doar ale mele ... pe bune zic;))
şi mai gândeşte şi lumea pe la party-uri :)) la ce? nu se ştie asta :-j
eu, Teo şi Ionela :D
comentau gagicile(Ice, Karelia şi Miriam) de planurile lor diabolice :))
TORT, artificii... înc-o dată: LA MULŢI ANI DESPOT!!!:D
şi normal că la Basul şi cu Toba mare eu trebuia să sar pe suuuus :D
şi m-a acompaniat apoi şi Ionela :D
ceva poze ce-a reuşit Ionela să le facă şi lor... sorry guys da' nu mă văzusem cu gagicile mele din Buc demuuuult şi am stat cu ele în loc să vă fac poze :( ;;) sper să se ierte asta ;))
Dude, fain tatuajul de pe spate :P


HAPPY BIRTHDAY! na şi în Engleză :P
şi iar poze cu foaia minune :))
:)) ce caterincă cu foaia aia...
yo-am scris-o! :D şi-a trecut şi Despot Rulz episodul 2! :D Episodul 1 a fost însă faza zilei :)) oricum... aşteptăm urmările... următoarele episoade:))
cu Ionela şi THE FOAIA :D
deci Episodul 1 a fost: Despot Rulz!
Episodul 2 e: "2008, Despot Rulz! La Mulţi Ani! PS: Sună-l pe Tavi Pilan pt detalii!" :)))
eu cu Ionela :P
Dumy & Ionela :D
oops!:P
reamintire iar: Episodul 1: Foaia minune pe o maşină nu spunem a cui :))
Episodul 2 : Foaia minune pe dubiţa VDV =))
şi mi-a făcut Teo poză cu Despot, şi i-am arătat poza cu foaia minune :)))
a great couple :D drăguţii de ei!
Adi şi prietena
eu, Adi Ciuplea & his girlfriend :)
aceiaşi :))
cu celălat drăguţ :))
Cezar
faza cu Karelia faină: "Bah tu mai demult ai făcut poza asta mă? că nu eşti în blugi acuma!"
eu: "Îs blugii lui ăia mă!" :)))
Ice & Teo:D
Dumy & Miriam :D
trezindu-l pe Teo :))
eh şi-am reuşit câte puţin...:D
şi-am mers apoi să păpăm... mi-o plăcut asta de pe perete :D
tatuajul meu =))
Miriam şi Ice
Teo şi Fly aşteptând mâncărica :X
JE ;;)
se ştie Miriam la hrănit... avionul cu mâncare pt Fly :))
şi-am ajuns acasă pe la 6, am dormit ceva ore bune "ca valizele" vorba lu' Iuli cu care ne-am văzut ziua următoare... am mai fost şi pe la un OMV cu Iuli, la Casa Preoteasa înainte de gară... apoi în gară ne-am urcat pe tren, era să-l pierdem, peripeţii cu bilelete băieţilor pe tren, cu naşii controlori, dacă o să apară la ştirile de la Prima Tv vă anunţ... şi-am închis ochii către 6 dimineaţa pe tren, şi la 11, am ajuns în Arad :( A venit Ama după noi la gară, am mers la Joy's, şi trecând prin oraş cu maşina, mi-am dat seama că nu am pierdut nimic, Aradul a rămas acelaşi, pustiu şi plictisitor... monoton... aşa aş mai fi stat la Buc... Deja mi dor de gagicile de acolo:)) sper că le voi revedea curând, deşi se apropie cu paşi repezi Bac-ul:(
oricum, mi-a căzut bine o escapadă d-asta la Buc! :) Ne-am simţit extraordinar şi eu, şi băieţii de la Habar, care au zis că am o gaşcă faină! :) vă pup pe toate gagicile de acolo! :*:*:*
de văzut şi blogu' lu' Bia

Un comentariu:

Anonim spunea...

vad ca ai fost foarte ocupata cu Fly de nu ai reusit sa faci fotografii mai multe in timpul concertului Vita de Vie. :)