duminică, 2 martie 2008

GhioROCK 1 martie!!!

pe la începutul chefului:)eu am zis c-am venit cu motorul :)) cum zicea Zorin apoi: Rezervoarele sunt pline, ar mai trebui umblat la carburator mai jos =))) nu-s normali bikerii ăştia mey :-j
Carla aaawwww... încă cu geaca pe ea:)) în frigul care a fost când am ajuns :))
Fly, Dupy, Teo :)
la fel... cei 3 care au rămas HABAR :)
Lutzu şi Carla:) Father and daughter pic:D
Lutzu cu mine :))
eu cu Carlitta :D
drăguţa de Meda :)
cu Timeşniţa :)
noi 2 :) ca astă vară :))
Timi, Bogdan şi eu :)
Eu, Dee şi Alex :)
Bogdan :))))))
cu Amy
cu Alin
MC Trust-ul :D Calu ... ::))
cu Ama şi Bobo
eu, Ama, Bobo, Timi
Zorin cu sticluţa lui :))
drăguuuuţ cum o ieşit! :) Baciuuu
Dorel a fost şi el prezent :D
Gulaşul lu' Meda ;))
tatuajul lu' Baciu
cu Timi again :))
şi-a început concertul... clubu' plin...
au început "pitreşerea" Habar!
Fly şi Teo...


se putea ca să nu arate semnul cel puţin o dată în seara aia ? :))
şi-am sărit cu Timi la Habar...
Alex cu Dee
Tzutzu
noi pe sus, la bară again :))


şi-au urcat şi Calu' şi mai un motorist... şi Timi a coborât...
na... se putea să stea cuminte şi Calu' ăsta? nici vorbă...




cu Adina


şi-au urcat şi Six pe scenă..
Bogdan here
yo săream pe sus, alţii făceau poze... :))
Mihăiţă:)
Alex
Mihăiţă pe scenăăăă:D şi Vali în spateee
Bobo:D
Hora mareee pe motoareee... cu Alin ajutându-l pe Mihăiţă:D
jump jump :D
roooock!
yo cu Timi!
şi-am cântat cu Mihăiţă: ŢEPEEEEŞ!!



şi-apoi cu Carla: I Love Rock'n Roll!!!!





apoi s-a cântat Balada Vacii :))

şi-am revenit pe scenă cu I love Rock'n roll :))

publicul :D:D:D
călare pe motoareeeee din nou
Alin vocal:D
şi-a cântat şi Dee - What's up
Timi cu Fly :)
yo cu Teo şi s-o băgat şi Fly :))
oooo:X:X:X
ooo again:X Meda cu Dorel:)
cu Teo iar :))
ROCK chick!
cu Mihăiţă:) şi Alin în spate :))
noa... se putea să lipsească şi ţigara? :))
yo cu Ama :)
cu gunoiu' meu iară :))
Alin cu Carla :)
Timi la tobe ;))
eu cu Teo la tobe :))
eu la tobe :D
;;)
cu Timi la tobe...

Zorin, înconjurat de noi
Timi cu Alin :))
eu cu Alin:)
la fel :))
gesticula Alin ceva acolo :))
Timi cu Ama:)
ei şi cam ăsta a fost mega-cheful... întrunire moto... aşteptăm următorul cu nerăbdare!:P

Niciun comentariu: