miercuri, 12 martie 2008

Leapşa... prima mea leapşă :)))

1 .Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
5.Tag 5 people.

1. Cum te simţi astăzi?
Ricky Martin feat Madonna - Please be carefful with my heart
hmm... piesa de la vals la Balul Bobocilor:X... bah dacă mă gândesc binişor, se cam potriveşte :)) prefer să nu dau detalii aici!
2. Vei ajunge departe în viaţă?
Ike & Tina Turner - Proud Mary
hahahah =)))) "You see we never ever do nothing -Nice and easy -We always do it nice and rough" well... dacă piesa asta descrie cât de departe oi ajunge eu în viaţă... :)))) super tare.... rolling on the river...
3. Cum te văd prietenii tăi?
Vanessa Paradis - Joe le taxi
=)) hai că asta-i tare :-j da' unele versuri de p-aci chiar merg :)) ştiu multe drumuri, la orice oră ... la rumba =)) "Dans sa caise-La musique-A Joe resonne-C'est la rumba-Le vieux rock au mambo bidon"
4. Te vei căsători vreodată?
DIO - Lord of the Last Day
"I can wait for you - Your end is my life - All lies are true - Secrets of the heart - And you can take them all - To heaven" hmmm... ar trebui să mă pună pe ceva gânduri versurile astea? :-?
5.Care e tema preferată a celui mai bun prieten?
Gheorghe Zamfir - A whole new world (Alladin)
well... Ama... hm... cu Alladin poate o pot asocia... dar şi cu versurile astea parcă... oricum, piesa e de soundtrack la desene, ... actoria... Ama... hai că s-a nimeri ceva! :)"A whole new world - a new fantastic point of view - no one to tell us no - or where to go - or say we're only dreaming"
6. Care e povestea vieţii tale?
Atomic Kitten - The tide is high
Oh da... începutul chiar mi se potriveşte: "Never give up!" oricât de greu mi-ar fi, merg mai departe, oricâte obstacole apar, trec peste ele... :)
7. Cum era în liceu?
RBD - Rebelde
=)))))) pfu că mă prinde lumea că mai am RBD în comp :)) da' uite domnle' ce se mai potriveşte=)) nu-mi vine să cred... deşi n-am terminat liceul încă, sunt încă rebelă... super tare potriveala :)) incredibil
8. Cum poţi avansa in viaţă?
Jewel - Intuition
după intuiţie deci.... na bun, pe asta mă bazez de acu încolo :))))
"Follow your heart
Your intuition
It will lead you in the right direction
Let go of your mind
Your Intuition
It's easy to find
Just follow your heart baby"
9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
AC-DC - Highway to Hell
ooo =))))) deci prietenii mei or fi drăcuşorii de prin Iad... şi ăla rău mi-o fi soţu' =)) ăsta e cel mai fain lucru la ei mă? răutatea? :)) oricum, când aud piesa asta îmi vin în minte o groază de momente... Baciu cântând-o... drumurile naşpa cu Miriam spre Constanţa, cu Cătă, Doddy şi Teaul spre Ineu pe ploaia aia... nebunii de la TVT la majorat la Ama... şi normal dimineţile în care prindeam răsăritul pe ştrand la Nerv cu Bogdan şi Alin... sau la Primărie la Nerv ... :))
10. Ce se preconizează pentru weekend?
Lynyrd Skynyrd - Sweet home Alabama
hmmm... plecare pe undeva nu se preconizează, deci clar Sweet home Arad =))
11. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Evanescence - My Immortal
hmm... în momentul ăsta, după ce-am citit ştirea cu fata de 14 ani... chiar am ajuns să am starea asta... puţin deprimantă aşa... dar până mâine o să fiu în starea mea normală...
12. Dar pe bunicii tăi?
Compact - O femeie ca tine
"Toată viaţa mea, eu o fi alături de tine, toată viaţa mea, că ai ştiut ierta!" well... poate îi descrie... de fapt două bunice mai am, bunici nu mai... :) dar poate că li s-a potrivit piesa... :)
13. Cum îţi merge în viaţă?
Diana Ross - Ain't no mountin high enough
Incredibil... nu-mi vine să cred... şi-a mai fost o piesă de genul mai devreme... poate chiar aşa e... nimic nu mă poate opri din drumul meu... :)
14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?
Vama Veche - Iubeşte
bah, deci piesa chiar ar merge la înmormântări :)) însă la a mea mereu mi-am imaginat că vreau ca lumea să petreacă, cu melodii de-alea mele, sau care îmi plac mai de sărit, nu chiar Vama care sunt mai soft... :)) da' e bună şi asta... tre să le las scrisă să fie şi asta în playlist :D
15. Cum te vede restul lumii?
Celine Dion - The Reason
:) nu ştiu yo cum mă văd ceilalţi... dar chiar ca pe un motiv pentru care se trezesc dimineaţa, care îi încurajează, un motiv pentru care se întâmplă totul... well... should I fell onored? ;;)
16. Vei avea o viata fericita?
The Eagles - Hotel California
"Such a lovely place!"... o fi de bine... da' cum adică? viaţa mea o fi ca un hotel? hmm... cum să interpretez asta mă? :))
17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?
Kelly Clarkson - Since you've been gone
noa... asta nu-i de bine =))... înainte o fost prea bine, acu e de rău... adică dacă n-aş mai fi eu, lor le-ar fi mai bine ar ieşi de-aici =))
18. Sunt persoane care te doresc in secret?
Iris - Eu şi cu tine
:)))) hai că piesa se potriveşte... da' întrebarea e ... pfuai... să-mi spună în faţă mai bine... ce secrete? :)) sau să dea semne mai evidente dacă chiar există asemenea persoane de care nu ştiu eu[dacă sunt prea secretoase] :))
19. Cum sa ma fericesc singur?
Ruslana - Wild Dances
ooo daaaa... chiar că devin extraordinar de fericită dacă mă pun şi dansez aşa de nebună... mă şi relaxează... şi e suuuuper... şi piesa asta e şi dansantă, şi dinamică, şi fenomenalăăăă
20. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Laura Stoica - Să iubeşti
:) poate ar trebui... deşi nu vreau acum... şi asta să mi-o spună tocmai Laura... ar trebui, dar nu e momentul... pe viitor da... însă nu acum... nu am timp nici de dragoste:)
" Nu ai altceva decât lacrimile tale care dor, ca să simţi că vrei să te trezeşti, Nu ai altceva decât mândria care te-a făcut mereu să vrei să poţi să mai iubeşti!"

Pfuai:( gata... când începuse să-mi placă prea mult :)) super tare... dau mai departe leapşa Daliei! :P Have fun! Păcat că sunt doar atâtea întrebări... că în playlistul meu de 4000 de piese, astea 20 nici nu ştiu cum s-au găsit aşa :)) şi era mai interesant să continue :D

Niciun comentariu: