marți, 22 ianuarie 2008

Moneasa, cu bobocii 15-18 nov 2007


Peda rulz tareeee! :Dwhat a view:X:X:X:X
eu cu Ale :)
cu Ale şi Ama... cele 3 organizatoare de bal din clasa a 12-a E ;;)
înainte de discooooOooo...
mega party cu Ioneeee :))
sincronu' cu bobocii în disco :))))
cu Ama şi Chitzu... ascultam Manson :-j
cu Bombo mik şi scumpă:X:*
cu Georgy mik :X:*
DumasSs între colegele de cameră ROCKeriţele :)))
cu Bogdanul nostru :*
Marius :))
nepotu' :D :*:*:*
între 2 bobocei... dragii de ei :X
cu Alex :)
cu Tzumpy mea :*:*
Faby drăgutzu între mine şi Tzumpy :)) :*:X

ludele... Malvinuş... şi 2 gunoaie :))
Dumas între gagici iar :))
Malvinuş, Alinuş şi EU :P
bagă-te Ale şi tu în poza mea cu Chitzu ... :)))
cu Pantea:)
Domnu' Sergiu :)))
cu Bogdyyy :))))
cu bobocica mea drăguţă:*:*:*:X
nepotu' înconjurat de toate tuşile :))))
cu Alinutza:*
uf... cu Adi şi Deea :)... ce vremuri :)
plictiseală... prin cameră... la ţigară :)) probabil se terminase alcoolu' :)):P
pe drum înapoi :(( cu tată-mio :X:X Deea şi Adi :) la Bârsa
mai ceva ca pruncii :))))
puffy mik :*:*:*
je cu Ale... la întoarcere :((

na şi cam ăsta a fost weekendul de milioane cu boboceii :)
distracţie la maxim, cel mai tare şofer, la hotel probleme, peripeţii... alcool, muzică, discotecă, dans... absolut TOT ... cât mai multe excursii d-astea să avea şi de acu înainte... boboci, organizatori, fiţi pe fază tre să merem aceeaşi gaşcă şi la Căsoaia cu Boscenko data viitoare! Aşa că să fim pe fază să prindem locurileeee:D

Niciun comentariu: