marți, 22 ianuarie 2008

Amifran 15 ani! 2007

15 ani de Amifran... al 4-lea an consecutiv la care am mers... ULTIMUL an în care mai fac parte din echipă... ultimul meu an de liceu:(
Deschiderea a fost fenomenală... am văzut iar păpuşa, mascota festivalului cum apare, şi artificiile care arătau numărul 15!
Ale...
Ama...
Ramo...
eu...
adică noi 4: o parte a echipei ziarului Girouette...
a se vedea ce scrie pe ecusonul "meu" :))
am avut onoarea de a fi profă pe parcursul acestor zile:D
cei 3 nebuni :)) în ultima zi de festival:(
Sala plină la festivitatea de încheiere :((( am văzut păpuşa dispărând din nou... aşteptând să apare în anul ce vine... an în care posibil eu nu o voi mai vedea:(
Seara de ADIOOOO :((
concert Mircea Baniciu şi Ioana Gyuri Pascu:D
Ah şi surpriză: seara a fost încheiată cu un concert Manuella :D ;;)
yo cu Papa Didi aici... când mă prezenta
Mon Mec a moi ....
Grupul celor mai mari susţinătoare ale mele din seara aia, Constanţa rulz! :*
şi Izu printre ele ;))

Timi cu Bibi:X:X:*:**

şi poza cu Annick

asta a fost, merită menţionat, deşi oricum nu va fi uitat!:)
Nu voi uita niciodată cum mergeam să iau impresii despre piese celor din sală... cum mergeam sus la bar cu fetele la ţigară în pauze... cum mai adormeam în sală la unele piese... cum plângeam, sau râdeam cu lacrimi când era cazul... şi muuulte altele... dar cel mai important, faptul că mi-am făcut prieteni noi:)
Amifranul va rămâne o amintire foarte plăcută din liceu ce n-o voi uita!:)

Niciun comentariu: