joi, 24 ianuarie 2008

La mulţi ani, Ramon! şi cronica unei zile de vară...

cum să încep? :))
păi a fost o zi de vară frumoasă... în Timişoara era Festivalul Berii Timişoreana... am mers cu Gaby pentru că urmau să cânte şi ai noştri, Cargo... ne-am văzut cu Sergiu, am mai stat la o bârfă, ZOB erau deja pe scenă, dar noi am zis că ne mobilizăm de-abia la Viţa de Vie, pe care nu-i mai văzusem de muuultă vreme...
cum au urcat Viţa am mers la poze în faţă... ca de obicei la locurile noastre :))
Cezar :)
cânta Viţa... noi pozam, şi eram pozaţi :)) şi am aflat nu mai ştiu de la cine o veste care m-a şocat... urma să cânte şi să ajungă acolo la concert şi Ramon Radosav! Auzisem atâtea despre el, dar nu-l cunoscusem ... încă...
Adi :)
eu tot la poze :))
mi-am dat seama că sunt şi eu pozată apoi :))
cu zâmbetul pe buze, ca de obicei... şi nerăbdătoare să-l văd pe cel despre care auzisem aşa de multe :))
nu cred că mai trebe descrisă poza asta:))
poză cu Despot:D... şi între timp ajunsese şi cel pe care îl aşteptam toţi...
iată-l... Ramon Radosav printre noi :))
şi a cântat cu băieţii, foştii lui colegi de trupă... Batacanda la vioară şi Ţepeş la bass:)
cu sfântul bass, vorba lu' Tavi :D
doar câteva vorbe am schimbat, dar mi-am dat seama că e un om de milioane, şi mă bucur că l-am cunoscut! :)
Aşadar, azi, 24 ian fiind ziua lui de naştere, i-am dedicat să zic aşa postul ăsta:)
La Mulţi Ani, Ramon! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Scrie undeva sus acolo "Here I go again". Cand pleci? De ce nu te tii de cuvant? Te rog frumos pleaca.

Unknown spunea...

"Here I go again" e una dintre piesele mele preferate de la Whitesnake. :) Să plec UNDE te referi tu şi îţi doreşti cu atâta ardoare?

Anonim spunea...

bai fratilor de unde atata satisfactie k a venit radosav ?
Parerea mea nu a facut altceva decat sa-si pateze C.V.-ul cu mini concertul asta cu cargo . La personalitatea si caracterul sau , parerea mea k s-a injosit cantand cu trupa asta de cacat , care nu mai este nici pe departe ceea ce a lasat el in spate in '97 .