miercuri, 23 ianuarie 2008

17 decembrie 2007 - 18 ani de la revoluţie...

cu căciula lu' Angi :Dflorile noastre.... şi panoul făcut de mine...
eu cea cuminte la şcoală ;;) :D
la fel ca în fiecare an, de la începutul liceului încoace, am mers cu Diru' să depunem coroană pentru eroii căzuţi la revoluţie...
Primăria noastră...
eu cu Ama :)
Diru' explicându-ne anumite detalii care se ştiu mai puţin, referitoare la revoluţia din Arad
cu coroana la monument :)
Andreea cu Dia :)
moment de reculegere ....
ultima noastră coroană depusă cu diru'... :(((

Paul, şi el cu pozele :))
întorcându-ne spre şcoală...
UNII... că alţii s-au pierdut pe drum :D :-"
şi aşa frumos, am ajuns cu Angi şi Andreea la Lari acasă :D
yo cu Anji mea :X:*:*
eu cu Lari :)
cu Lari la ţigară ;;)
pups cu bubulina asta :))
şi când Lari era puţin plecată, i-am luat inimioara să ne pozăm cu ea... nu aveam eu habar ce urma să se întâmple câteva zile după..... :X:X:X

Niciun comentariu: