miercuri, 23 ianuarie 2008

15 ian 2008 - Ziua Adi Bărar!

Iuli,Rici şi eu:)) poză cu gagici ha? :P
my dear Iuli :*:*:*

cu Iuliiii:X:*:*:*:*
Rodi, Gaby şi eu :)
Rodi cu Gaby :D
Mihai:D:D:D
Bogdan:))
Eu cu Rodi :)
eu cu Mama :X:X:X:X:X::*
Hariga is the man!
Tânţaru' care a făcut cea mai tare atmosferă pe acolo :Dşi-au cnntat aşa pe final şi CARGO...
Adi Bărar! La Mulţi Ani! :D
Alin :)
Baciu :D
Tavi... papa :))
Cristi :)
şi după concert... muzică bună, deci m-am pus cu Iuli să dansez :))
Al 3-lea an consecutiv când merg la concertul aniversar al lui Bărar, Adi Bărar & Friends, şi pe an ce trece tot mai bine ne simţim, şi tot mai mari surprize ne sunt pregătite!... Concertul ăsta aniversar e pentru mine aproape evenimentul anului! An de an, cel mai mult aştept să vină ziua de 15 ian pentru a merge la Timişoara şi a fi prezentă acolo... felicitările mele pentru organizarea anuală şi încă o dată, La Mulţi Ani Adi! :)

Niciun comentariu: