miercuri, 23 ianuarie 2008

GhioROCK!!!

yo cu Calu :))
eu cu Zorin ;;)
cu Boboooooo :))
Bobo, Carla, Lutzu şi eu :))
cu Carla, puneam la cale planul nostru de pupături =))
Bobo între mine şi Carla... el o fost prima noastră victimă =))
Tzutzu:))
Zorin =))
cu Boogie :))
Boogie, victimă şi el :))))
eu cu ochelarii lu' Bobo :D
Bogdan victimă :))
Aliiin... de data asta între mine şi Ama :))
Ama cu Alin
Father and daughter pic:D
yo cu Ama :X :*
cu Calu' iar...
cine mai ţine minte ce discuţii aveam p-aci? :)))
asta o fost înainte să cad de pe masă =))
la muncă :)) la pozat:P
Ama şi Alin :))) din nou:-j
Bogdan
Bobo
Boogie cu Zorin :D
Johnny
Valy
Tzutzuuuuuu
Ama rock :D
Boogie....

Alin cu Lutzu simţind muzica :D şi MC Trust-ul în spate :)) [o parte]
Lutzuuuuuu
Tzutzu gurist :)))))
Lutzu baterist =))
cu Ama după concert :))
Zboară puiule, ZBOARĂ!!!
un băţ era rupt :-l
şi-am ajuns de la Ghiorock în Papa Joe ...

şi ne-am întâlnit cu Timi şi Cătă Carpet

unii au plecat acasă... alţii au rămas la Papa Joe, apoi au ajuns pe la Wings... eu am plecat cu Timi şi Habarul în Flex unde a continuat party-ul :D

Niciun comentariu: