miercuri, 23 ianuarie 2008

30 nov 2007 - concert SIX, Habar şi Direcţia 5

n-o să uit never frigul îndurat în acea zi... groaznic... vorba lu' Alin:Mda, vreme de concert în aer liber:))
nici măcar vinul fiert nu şi-a făcut nici un efect şi eu am degerat de frig:-s...îmi cer scuze cu ocazia asta Habarului, că la ei la concert n-am făcut poze, ba chiar a trebuit să plec să mă mai încălzesc că mi se făcuse rău... promit că o să mă revanşez cu poze la concertele următoare :)):*:*:*prima dată când l-am văzut pe Johnny tuns :)


Alin cu Amy :)))





ei şi am revenit imediat la concert după ce-mi trecuse răul... Direcţia 5 au fost la fel de simpatici ca de fiecare dată, au cântat destuuul şi ei, deşi era frigul acela infernal... şi piese mai noi, mai vechi... şi "Stilul meu" la care trebuia să dau un telefon :) concert live prin telefon


Niciun comentariu: