joi, 27 septembrie 2007

Prima zi de repetiţii pt bal!

şi-a trecut şi ziua asta :) primele repetiţii pentru Balul Bobocilor... boboceii noştri cei drăguţi toţi prezenţi, atât şi organizatorii, şi coregrafa :) s-a început cu valsul... cam pe la toţi bobocei văd acu la status: 1-2-3 --- paşii valsului:)) măcar au rămas şi ei cu ceva pentru început :))
alinierea bobocilor:D sub ordinele organizatoarelor, normal :))

s-au pus şi organizatoarele să ajute boboceii la dans :)
o mică pauză :)
dans şi distracţie iar ......

şi s-a învăţat puţin şi din sincronul de final...











ne punem cu toţii pe muncă, şi o fi ceva de balul nostru! :) La o primă repetiţie se poate spune că a fost OK, dar atât, nimic mai mult... totul se poate rezolva, şi poate o să avem cel mai tare bal! Gândirea mea pozitivă ca de obicei :D Măcar ne-am mai distrat şi noi cu boboceii, ne-am cunoscut mai binişor, şi mi-am dat seama că toţi merită un bal ffffffffoarte reuşit! Şi eu una, ca organizatoare, îmi voi da silinţa să iasă aşa cum ne dorim toţi! :)

Niciun comentariu: