sâmbătă, 15 septembrie 2007

Şi-am venit de la Bucureşti...... :)

na şi-am ajuns la Bucureşti pe la 6 juma dimineaţa... şi m-o aşteptat Moni în gară... şi-am băut kfiaua la McDonald, şi-o venit şi Flora şi-am mai stat puţin, iar apoi am mers spre Ministerul de Interne, unde s-au ţinut preselecţiile...
şi m-am pozat cu Flora:)
şi cu draga de Moni care a fost nevoită să mă suporte toată ziua... deşi acu ne-am văzut prima dată... cam mult din prima :))))
şi m-am întâlnit şi cu Roxi, coleguţa de la Fresh, căreia cu ocazia asta îi şi urez multă baftă la Megastar!:)
şi m-am văzut pentru prima dată acu şi cu Iuli... Baia Mare, Maramureşu' rulz ! :D Get the party starteeeeed :D WuHU! :D:D:D
şi cam asta a fost scena... am cântat PRIMA :D
Aradul a fost la înălţime din punctul meu de vedere :-" :))))
şi m-am pozat şi cu Ale, preşedinta fan-clubului Laurei :)
Laura Stoica :)
Alex Stoica :)
temutul JURIU :)))))
după preselecţii am mers în Fire... aci în poză trebuia să apară Moni, însă nu a vrut să fie pozată, şi Karelia şi-o băgat coarnele :D:D:D
je cu Karelia... spargem toate topurile cu poza asta :D:D:D
şi a ajuns şi Iuli într-un final cu "accesoriul" ei... just love it!:X
pozată de acel accesoriu ;;)
yo cu my dear friend Iuli :) înainte să plec... bine c-am prins trenul, deşi eram foarte aproape să nu-l prind... că normal că aş fi rămas cu prietenele mele la bârfe în oraşul în care poţi cel mai uşor pierde vremea... BUCUREŞTI! :)
pe tren...... :D:D:D

Buh-Bye Bucureşti! And see you soon! Mai exact pe 5 octombrie, dacă nu şi mai repede :))))))

Niciun comentariu: