luni, 17 septembrie 2007

17 septembrie 2007!

na dragilor, uite că s-au deschis şi şcolile... gata-i vacanţa:(((((
înghesuială mare pe la şcoli, bobocei, elevi de gimnaziu, elevi de liceu, elevi în ultimul an de liceu :(, profesori, părinţi, bunici..............
am prins în poză momentul în care Anca îi dădea ochelarii la scumpa noastră Miss O :)
na şi-au ieşit gagicile la ţigară... ÎN FAŢA ŞCOLII! :-S
Ramo, Anca şi eu :)
Ramo, Ama şi eu ... uai, dacă venea Diru'... =))
dacă îşi făcea aparaţia neanunţat... eram moarte pe loc :))))
yo cu Ama:) sor-mea, vară-mea... da' mai ales coleguţa mea :) :*
plin de profe şi elevi :P
şi-au apărut şi oficialităţiile ;;) Nenea primar Falcă şi nenea parlamentar Ioţcu în poză :D
masa oficialităţiilor, înainte de discursuri :)
şi-i gata cred noua noastră "SĂLIŢĂ" de Sport :))
iar profe şi elevi :))))
Doamna şi Domnul Director :D:D cei mai tari Directori!!!!! Everybody loves them! :*:*:* şi Preasfinţitul Timotei Seviciu :)
Profă de Chimie, Profă de Engle, Profă de Edu şi Profă de Română, fosta diruţă :(
boboceii de clasa 1 :) chiar mi-au dat lacrimile când i-am văzut... ei au asistat pentru prima dată ca elevi la deschiderea şcolii, şi noi, ăştia de-a 12-a pentru ultima dată:((((( aşa de repede au trecut 11 ani de şcoală.....incredibil:( şi mai avem doar 1 SINGUR! Tre să ne bucurăm de el din plin! :)

na şi cam asta a fost ultima noastră deschidere de an şcolar cât mai suntem elevi:( yo şi cu clasa mea... începutul ca începutul... dar la final o fi durere mare :( asta e... LIFE GOES ON! :)

Niciun comentariu: