luni, 1 octombrie 2007

Ziua lu' Bibiiii!:*:*:*:*

Fenomenalul ... de pe perete :D nu-l puteam lăsa nepozat:)))
yo cu sărbătorita Bibiiiiiii:) Sweet 16! :P
Timi, Ralu şi Bibi :)
yo cu Ralu :)
Bibi cu trupa de şoc din colegele de clasă :))
yo între 2 bloduţe:D Deny şi Isa:*:*
Bibi între blonde :))
acu-s 3 blonzi:D Mâţi, Isa şi Deny :)
şi-au repetat băieţii... şi noi le-am invadat spaţiul!!!
ei cântau şi noi săream... :D
Wu Hu!!!!!!
Mâţi la chitară :)
şi a urmat un concert la băieţi la sală... lipsă de poze că bateriile mele din aparat erau în CD-Player-u lu' Bibi, unde cântau negativele mele... şi-am cântaaaaaaaat... nu ştiu cât :)) şi după ce-am mai strâns de pe acolo am plecat cu Ralu, pupici de pinguin în NERV! yeeeeeee!
yo cum am ajuns acolo am intrat în atmosfera Rock :))



şi-am mai dansat un pic şi ne-am tirat către căşi :)) că-i era somn la Raluţiiii:)
oricum, chefu' lu' Bibişna noastră o ieşit MEGA! chiar dacă au mai apărut şi părinţii pe acolo... na, să vadă cum mai stă treaba şi ei... oricum, părinţi de milioane! No comment... :) chiar dacă câteodată UNII mai au treabă cu noi, ne stresează... eh ce să facem? nimeni nu-i perfect!:) oricum Bibişna La mulţi ani încă o dată, să te bucuri cât de tare poţi de ăştia sweet 16, şi să ţi cont de alea ce ţi-am scris în felicitarea aia;) că nu-s prostii!:) and never forget you have friends!:*:*:*:*

Niciun comentariu: