marți, 11 septembrie 2007

5 Ani NERV seara a 3-a şi La Mulţi Ani DOREL!

Aşa deci... cum am ajuns pe ştrand, 4 gagici împreună, am avut o întâmplare care trebuia ţinută minte... un bătrânel tare simpatic ne-a făcut complimente, şi ne-a spus că suntem atât de frumoase, ca cele 4 anotimpuri... apoi noi ca să nu uităm asta ne-am şi pozat, în ordine de la dreapta :D: Bibi- Primăvara, eu- Vara, Iasmina- Toamna şi Isa - Iarna :)
m-am întâlnit şi cu văruţu' în Nerv... şi chiar nu ne-am mai văzut de mult timp :)
yo cu Ioana :)
Giu la pozat... că n-aveam ce face şi-am zis că ia să mai facem noi ceva poze :))
yo la pozat ;;)
Bogdan la pozat :)))))
împuşcată de Bibi mea :))
făceam pe serioasele yo cu Ralu... da' nu ne stă bine :))
HAB-AAAAAAAAAR!
Călinuţ :D
Fly:D
Dumy :D
Teo :D
Ralu cu Paul :D
Fly cu Lutzu şi Mihăiţă :D ---- se discutau chestii serioase... Ghiorocu' ăsta...yo cu Carla:) aaaaaaaaaawwww =))
The Juniors au cântat iar :)
şi i s-a cântat La mulţi Ani la Dorel... de mai multe ori în seara aia... şi de Hab-Ar, şi de Juniors... şi în final tot publicu' din NERV pe scenă cântându-i la mulţi ani:)scena plină de NERVoşi cântând la mulţi ani la Dorel :)
Dorel şi Meda :) să ne trăiască cu tot NERV-ul lor :D
şi-am mai stat puţin pe ştrand... şi-am plecat... trebuia să continuăm, nu? dacă nu ne era somn ce naiba să facem? :)) yo cu Bridge, o poză care am zis că tre să apară pe ambele bloguri :)) Blogurile rulează!:D
şi-am ajuns acasă la Cosmin, şi Cătă s-a pus pe cântat la chitară...
şi-am cântat.... aşa cu paharu' în mână:)))))))
şi Cătă tot la chitară:D
până am vrut noi gagicile să ne pozăm cu chitara :))) Bridge here
and Manu here :D
prea pătrunsă de feeling :))
Cătă şi Cosmin... şi ceasul la care ora era veşnic 12 :D:D:D
Feel the music iarăşi :)))) ca ieri :-j
yo cu Cosmin:))))))) eram deja cam Mega Lemn, vorba cuiva :-"
şi în final, cam cum se vedea cerul de la etajul 7 când am plecat şi noi la un somn scurtuţ :))
şi cam cu poza asta s-a terminat cheful nostru, aşa de sărbătorire a NERV-ului şi a lu' Dorel... şi-am plecat la somn cum am mai zis... şi ne-am trezit cu dureri de cap de parcă lovea cineva cu ceva acolo... ca un baterist de exemplu care dădea în creierul nostru ca în toba mare :))... da' măcar a meritat... :) şi-ar fi mai bine s-o închei cu ceva mai tradiţional aşea: Ş-altă dată, ş-altă dată, o s-o facem şi mai şi mai lată :D:D:D:D

Niciun comentariu: