sâmbătă, 1 septembrie 2007

concert la KF şi normal PARTYYYY! :D

pe la începutul serii... când la masă eram numa' gagici :D

yo cu Ioana... apropo, îmi place maieul ei, mai ales ce scrie :D

yo cu Giu, puştoaica noastră... care culmea, în poza asta NU fumează! :-j

our dear Andreeeei!:D

cu berica mea :-j

yo cu Doddy:-j

cu Păulică

cu Cătă Carpet

Flăiucă cu berea... nervos că şi-o pierdut ghiozdanu'... da' în poza asta e cu el în spate :D mai târziu l-o pierdut na :-j

la discuţii, ţigări...

Rock la KF? NOT!!! numa' la mine tot timpul e ROOOOCK! :D

Rocky în concert :D

ei sunt cei 3 păstori :D

Bibi cu Ralu... mulţumite ce poză am ales cu voi pt Blog? :P

Mushi-Wushi cu penele mele :D

yo cu Mushiiii

cea mai romantica poză a mea :X Fly cu Timi

yo cu Ralu... îi aprindeam ţigara, nu îi imitam pe Timi şi Fly, deşi cam asta pare :-" =))

gagicile la pozat...

yo cu Timi cu pozele... sensuale =))

toată lumea la tobele lu' Rocky :D

Mâţi:D
yo cu Timi cam rupte deja... de dans mă refer :-j
yo, Timi şi Mâţi :D
dancing cu Ralu:D
.......aşa cum spuneam şi la poza dinainte :D
cu Ralu după dans =))
noa şi cam astea au fost pozele... că spre dimineaţă a dispărut cheful de a poza sau a fi pozat :))) şi ne-am lungit la discuţii şi iar ne prinse ora 5 juma... de data asta însă în KF, nu NERV :D da' sperăm că va mai urma şi NERVU', aşa de adio, am zis că mai tragem un chef, prin ultimele zile de vancaţă, şi înainte să se închidă NERVU' pe ştrand... aşa că : To Be Continued! :D

Niciun comentariu: