joi, 23 august 2007

Ziua lu' FLY!!!!!!

O poză care chiar caracterizează sărbătoritul nostru!!!!!!! Să ne trăieşti Flăiucă!!!!
Cu Timi şi Mâţiiiiii...


Reacţia lu' Bibi când i-am zis că public DES pe blog poze :-j
Cu Giu şi Cătă Carpet...
Yo şi Timi... nu mai tre să zic nimic... de cum am ajuns... Whisckyyyyyyyy... cu Pepsi LIGHT normal :-j lasă Timi că oricum nu uit că ai băut Jack Daniells'u fără mine... INUMAN! cum să faci aşa ceva? :))
Bibi bea PEPSI, da? :D
Cadoul meu pentru Fly trebuia pozat:D Ignoraţi în rest masa plină... de ţigări, scrumieră, poşeta mea, biletele de la film, Harry Procter=))
Cu ochelarii lu' Mâţi:D care NU s-au pierdut ... apropo Timi, ţi-ai găsit ochelarii? :-j
cu Papito... poză făcută de Bibi... de parcă n-aş mai avea poză cu papa... da' noa... asta cică îi făcută ca să mai dispară Despot de la mine de la avatar, nu PAPA? :-L
Dancing... beam PEPSI LIGHT! Nu contează cu ce era combinat... deşi mi se pare că am mai zis mai sus :-s noa fie...

Discuţii cu Mâţiiiiii... despre ceaiul lui probabil :-j
cu Mâţi şi Teo... cel mai treaz dintre noi era:...... probabil că nu vă aşteptaţi la asta... da' chiar Mâţi era... care băuse chiar numa' ceai... până l-am stresat eu destul cu asta şi a luat un gin :-j
Întrecere cu Teo =))
Nişte corniţe ÎN PLUS nu strică NIMĂNUI! :-P EVIL papa! :-j
Cătă Carpettttt...

deci Bibi făcea poze... dacă nu bea, tre să facă şi ea ceva:-j
Mâţi cu ceaiul lui... pe bune că era CEAI!
Ciocnind cu Pepsiul lu' Bibi :D
La Mulţi Ani FLYYYYYYYYYYYY!
papa la aparat... înainte să găsească Zoom-ul... da' nu ştiu ce vroia să pozeze că eram destul de trează pe la ora aia =))
*Notă:A se admira şi personajele din faţă =))
După ce i-am arătat la papa zoom-ul:D aşa mai merge...
*Notă: Probabil insista să apară în poză şi personajele din faţă =))
JOKER :D... şi a se vedea şi o mână... pleca acasă... :-j
2 frăţiori :D la şah

The LEGEND is back!
În sfârşit Mâţi cu bereeeeeee! după prea mult ceai şi stresat de mine, trebuia să ia un pic :D Aşa de mulţumită m-am simţit atunci :-j
Deci după cum aţi observat a fost un chef pe cinste, de-ăla de ţinut minte! Aşteptăm chefu' de la anu'... şi încă o dată închei cu urarea... nu cântată, cum am făcut cu Timi acolo, şi-n română, şi engleză, şi spaniolă:D : LA MULŢI ANI FLY!!!!!!!! :)

Niciun comentariu: