joi, 2 august 2007

Am doar 18 ani!!!!......







mai multe poze pe :
http://manuelabalta.hi5.com



Aşadar, a trecut şi data de 31 iulie, şi am făcut 18 ani... yey, am 18 ani!!!!!!! dar şi partea cealaltă: ooo:((( am 18 aniii:((... ar fi ceva mega tare ca viaţa mea să fie cum a fost la majorat... prea tare... distracţie maximă, lume multă, cum îmi place mie, prieteni buni, invitaţi de onoare, etc etc:))





Dacă am avut ocazia să găsesc tobele libere, normal ca am profitat de asta şi m-am pozat pe acolo... însă n-am găsit beţele... A ştiut Bogdan să le ascundă bine... da' las' că tot o să pun eu mâna şi pe beţele alea:)

Şi au tot ajuns invitaţi... chiar şi Iuliana, direct de pe tren a ajuns la club :)) Şi papa Tavi, şi Baciu and familly, şi cei de la Six, şi într-un final Hab-Ar-ul cu Timeea şi apoi Doddy şi Cătă Galben... vreo 70 de persoane s-au strâns... cam aşea ceva...:D

Şi au cântat SIX (Johnny, Bogdan, Tzutzu, Vali... şi cu noul vocal, Moldoveanu de la Iaşi...)Şi mi-au cântat mie La Mulţi Ani...

Şi mi-a cântat şi Hab-AR ( Fly, Stanciu, Dumy, Teo) şi noi dansam... şi o venit şampania...

Şi tortul... de fapt torturile... şi mânjitul cu frişcă...


Şi mai urmează de vreo 3 ori mânjit cu frişcă şi baie involuntară:))...... Thanks LORE:-j

Se întâlnesc prieteni vechi...


Şi unii invitaţi încep să plece, cu poze, pachet, alea alea... Alţii fără să zică nimic din câte îmi amintesc... parcă primul care a plecat, NU? :))

Atmosfera se cam încinge.........

Unii mai adorm........



S-a mai dansat... s-au mai făcut poze...

Şi cam asta a fost... majoratul meu... sper că v-aţi simţit bine, cel puţin la fel de bine ca mine! :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

mey putza cu ochi, nu ai pus nici o poza cu me :(((