marți, 14 august 2007



So... Megastar în sus, Megastar în jos... stress maxim pe mine în ultima zi înainte de preselecţia de la Timişoara... până în momentul în care m-am hotărât că îmi bag picioarele în tot, eu ştiu de ce sunt în stare, ştiu că dacă chiar îmi doresc pot ajunge cu puţin ajutor acolo sus... aşadar, m-am oprit din repetiţii şi m-am pus la un moment de relaxare, în care am adormit, apoi am ieşit în oraş....... Întâi prin Wings, Cuba libre :)), unde Bogdan mi l-a prezentat pe Alin, super rock tipu'... am stat la poveşti, am râs, am mers în Joy's, a ajuns şi naşu şi unchiu-mio=)) m-am întâlnit şi cu altă lume p-acolo... puteam continua aşa până dimineaţă, însă mai trebe un pic şi de somn...


Aşadar în dimineaţa zilei de 13 aug, eu mă trezesc pe la 7.15, îmbrăcarea repede şi plecarea de acas', că tren aveam la ora 8... mă urc în primul taxi pe care-l găsesc şi zic:"Repede la gară!" Taximetristul super flexat, mă ia la întrebări:"Da' ce-i baiu' domnşoară? pierdeţi trenu'? Ce să faci în Timişoara?" Eu:"Am preslecţia la Megastar!" ....... şi mă pune ăsta să-i cânt, să vadă pe bune dacă merit să mă voteze dacă ajung în concurs... îi cânt la ăsta piesele pregătite pentru preselecţie, mă felicită şi cică chiar o să mă voteze=)) Ajungem la gară şi fuga în tren... Mă pun să mai povestesc cu o prietenă care culmea mergea şi ea la Timi, şi apoi ne punem amândouă să mai citim în ultima jumate de oră pân' la destinaţie... "Forţa gândirii pozitive" citeam eu... să-mi fie de folos ;))... Ajung în Timi, găsesc Filarmonica aia, care de fapt e fostul cinematograf, ceva lume pe-acolo... intru, ies afară că îmi dau seama că nu am copie de buletin la mine... trebuia rezolvată treaba asta... pe drum spre un xerox, mă întâlnesc cu Cristi, un bun prieten pe care l-am cunoscut anu' trecut la Megastar... ne rezolvăm chestia cu copia, dosar, etc... apare şi Flora, o altă prietenă de la Fresh, ne punem la completat de formulare, cu nişte întrebări extrem de penibile, cărora chiar nu le văd rostul, ce urmăresc să afle prin alea de la concurenţi... Ţin minte faza cu vedata preferată, unde am stat cam mult să mă gândesc, şi până la urmă am scris: Adi Igrişan - Baciu, pentru că la el totul e ROCK şi JAZZ! :D Deci formularul ăla l-am completat cu nişte chestii care îmi treceau atunci prin minte, unele chiar au fost şi profunde, cum ar fi relaţia mea cu prietenii, pe care am insistat mult, fiind foarte importanţi pentru mine :)


predăm formularele, şi aflu că sunt concurenta cu numărul 14... ieşim afară (la ţigară eu:D) şi observ că îşi fac apariţia membrii juriului... ţigarea mea imediat s-a făcut nevăzută pe undeva prin spatele meu, prin nişte gratii aflate sub mine :D ... La Despot mă uitam insistent, că eu una mă aşteptam să nici nu vină, din moment ce cu o seară înainte a avut concert cu Viţa la Suceava... A venit... însă avea o faţăăăăă... nişte cearcăne... şi se vedea că era mega obosit şi fix de preselecţii Megastar îi mai ardea lui ... Na trecem peste... mai stăm pe-afară la discuţii, mă împrietenesc cu un tip din Oradea, care culmea era din SânMartin unde am eu o mătuşă, şi chiar se cunoşteau ăştia... chiar că lumea e mică!!! bine se spune... Flora e chemată să cânte(concurenta cu numărul 9)... şi eu mai rămân la poveşti... mă filmau cameramanii când îi dădeam mesaj la Bogdan, apoi când mă jucam cu picioarele, săream p-acolo( NU MAI AVEAM STARE!!!!!!) vroiam să termin odată acolo :))... apoi când vorbeam cu ăsta din Oradea, şi-i ziceam că multă lume mi-o zis că dau bine pe sticlă(moment în care începe cameramanu să râdă, însă el filma în continuare...) ... na şi mă cheamă tipul ăla care se ocupa de concurenţi... toţi aproape cu nişte emoţii imcredibile, de parcă ar fi fost sfârşitul lumii, şi salvarea depindea de ei :))... eu mega flexată, mai dansam, mai săream p-acolo, să-i mai încurajez :D şi mi-o reuşit totuşi ceva, mai puţin faptul că l-am enervat pe tipu' ăla care se ocupa de noi, că tot timpul eram cu zâmbetul pe buze şi nu stăteam locului :D mai puţin şi mă fugărea pe acolo ăla... na şi momentul meu...


urc eu la "monstrosul" juriu, şi aştept o reacţie... ceva... eu cu zâmbetul pe buze... mă uit la ei, ei la mine... Virgil începe să rânjească şi el... Doamna Aura îmi pune în sfârşit ceva întrebări, şi apoi le spun că încep să cânt prima piesă, de la Patricia Kaas- Mon mec a moi... juriul nu mi-a reproşat ABSOLUT nimic... nici de bine, nici de rău... buuun... şi zic că a 2-a piesă e Focul de la Laura Stoica... moment în care Despot se mai trezise puţin, reacţionase:"Focul? treci direct la refren!" ... ok, m-am conformat... însă cânt 2 versuri şi mă întrerupe Virgil că el are impresia că eu cânt pe nas... hmmm... am vrut să-i zic că am impresia că răcisem puţin noaptea dinainte, însă am tăcut din gură şi am încercat să cânt cu mai multă susţinere din piept... mai cânt un vers aşa, când sunt iarăşi întreruptă de Răzvan Mazilu, care-mi zice:"Văd că îţi vine să te mişti! da' miscă-te!"... na şi continui încă alea 2 versuri care mai erau, termin, moment în care Despot zice: "OK!"... la care eu:"Atât? GATA????!" şi Virgil:"Da:D!" ... ok....... deci super sec... sinceră să fiu, din câte am auzit cât de "MONSTRUOS" e acest juriu, mă aşteptam la mai multe... na şi ies de acolo, tipu' pe care îl enervam înainte:)) mă felicită, şi mă conduce spre ăia care luau interviuri... na şi am dat şi interviul ăsta... am ieşit, am mai stat la vorbe cu cei cu care m-am mai împrietenit pe acolo, şi am plecat în sfârşit din locul ăla... sărind pe 2 picioare că am scăpat! :D:D:D: măcar acu nu mai am de ce să mă stresez... peste vro lună poate voi afla şi răspunsul :)) da' nu contează... important e că am fost p-acolo, şi am mai cunoscut ceva lume, am mai trecut o probă importantă, pentru mine măcar, am mai urcat o treapă pe piramida muzicii mele :) ...... şi poate chiar am trecut peste prima treapă Megastar...:)

Niciun comentariu: