marți, 28 august 2007

CV... Majorat ANDA... NERV!

Începutul serii... CV:D
Cu Luci... etalându-ne picioarele :-j
Cu Patri:* care mi-o zis ca citeşte des blogu' meu, că-i place:D ei, uite că ai ajuns să faci parte şi tu din el... şi stai de fapt că acu poate e prima oară... cine ştie ce mai urmează? :))
yo cu Ale:)
Deja am ajuns la majorat la Anda:-j
yo cu Carmen... la majorat :)) poză făcută de MOI :D
La mulţi ani ANDA!:)
Ioana cu Ale... în NERV deja :D
yo întinzându-mă pe canapeaua mega comodă din Nerv :D
Ale cu Piţiiiiiii =)) iui ce faţă are :-j
yo cu Piţiiiii =))
şi în final o poză făcută de Paul :D
hmm... o seară scurtuţă pe ştrand, însă ne-am pus de acord câţiva prieteni, ca seara următoare să prindem fain frumos răsăritul pe ştrand... mulţi au fost de acord, însă să vedem şi pe câţi îi ţine :D (pentru alţii n-o fi pentru prima dată:-" )

Niciun comentariu: