duminică, 26 august 2007

La Mulţi Ani, Luţu!

Sărbătoritul nostru:
Poză făcută de Luţu, că cică eu tot fac pe poze, da' eu cum să nu apar în ele? :))


Tzutzu şi Bogdan... cam pe la începutul chefului :-j când se beaaaaa... Pepsi şi Cola, că aia se vede la ei în mâini... :-"
Bogdan cu Moldoveanu... Mihăiţăăăăă!
Yo cu sărbătoritul Luţu:)) şi nelipsita ţigare din mâna mea :))
Masa plină... invitaţi destui...
yo cu Bogdan, poză făcută de Alin... şi el cică de-abia ştie să umble la el la telefon, d-apăi să facă poze... hai c-o ieşit bine asta :)) deşi poza îi făcută după vo 5 minute de stat aşa, îmbrăţişaţi... bine că o găsit Alin butonul într-un final, că poate ne obişnuiam să stăm aşa :))
Tzutzu cu Amyyyyyy
Bobo şi Karla la ping-pong :D
Alin cu Alina :)) a se ignora mâna mea de pe faţa lu' Alin :-j îl fixam cum să stea la poză:-j
Luchiaaaaaaan! care se pare că e nelipsit de la chefurile mari :D
Rockeru' de Bobooooooo!
The Legend is Back!!!
Cânta Călare pe motoare poate :-j Heeeeeeei! Nu te lua de eiiiiii... ăştia-s prietenii mei :-j
Deci yo, Bobo şi Tzutzu parcă făceam karate =)) la ce făceam noi acolo, numa' dans nu cred că se numea :-j
Normal că existând acolo o bară, nu putea rămâne liberă când sunt eu prin preajmă... :-s
Bogdan cu Tzutzu... a nu se privi faţa lu' Bogdan, care era foarteee treaz... da' noa, o fi fost o greşeală a aparatului... am aflat şi eu de la Luţu, că aparatele astea foto mai fac burta mai mare, faţa mai nefotogenică... aparatele îs de vină, nu persoanele :))
Din păcate nu mai aveam baterie când mai erau faze de pozat... însă bine că am prins mâncatul din urlău :)) asta o fo chiar ultima poză înainte să se stingă aparatul :-j

Deci, distracţie mare, Ghiorocu' rulz! muzică rock... atmosferă faină... să ne trăieşti Luţule! şi noi pe lângă tine :)) şi la anu' o fi şi mai rock! De fapt următoru' chef o fi acolo pe 15 sept :)) ăla da... deci ce-o fi acolo... poate o să ajung şi io la vorba cuiva atunci:"Nu-i bună băutura!" :)) da' pân' să ajung io să zic asta... mai eeeeeeeeee! :-j

Niciun comentariu: