duminică, 5 august 2007

Majorat runda 2!





Şi cum tot ziceam eu că Joy's-ul e a 2-a casă pentru mine, era imposibil să nu petrec majoratul meu şi acolo :D Cum m-am trezit din somn după noaptea de chef, direct în Joy's pentru tura a 2-a! Mersi pentru tot Tanti Rodi şi Călinutz!:)







Mai mulţi de 10 mi se pare că iar ne-am strâns :)) Timi, Giu şi Ralu deja din primele minute au început cu poveştile :-j







Luci cu Ovi ...













Lore deja s-a dat pe ţigări şi băute... se vede pe faţa ei :D:D :P... da' las' că aşa trebe :D




Ralu panicată cu telefonul =))










Timi cu Fly... aproape best couple ever, cel putzin la catzi am cunoscut eu... ooo, ce sweet is impreuna!:X







Invitatul care o plecat primu' de la cheful majoratului... cel putzin din Joy's n-o mai plecat primul... şi la urmatorul chef cica o sa plece ultimul... om vedea =))... oricum Ioana, faina poza, vroiai sa prinzi ce spate fain are Bogdan, sau what?:-j



Cătă Galben cu mine şi Doddy... sau Hendrix, mă rog:D ce feţe pe noi... thuamne... şi era numa' vo 00.30:)) exact înainte de plecare...







Chiar ultima poză o fo asta... bă mie una mi se par chiar super sweet împreună... de ei depinde dacă o fi ceva sau nu... ar fi fain, că dacă ar fi ceva, chestia s-o înfiripat la mine la majorat, şi e de ţinut minte =)) don't kill me, I love you both!!!!:*

Niciun comentariu: